Rido kanalo šliuzai

Rido kanalas yra vienas žymiausių Kanados istorinių paminklų, o vienas jo galas yra Otavos centre, kur jis įteka į Otavos upę.
Bendras kanalo ilgis - 202 km, jis jungia Otavos upę su Ontarijo ežeru. Rido kanalas yra įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą.
Peržiūrėti Otavos centro viešbučius
Seniausias vandens kanalas
Tai seniausias vis dar veikiantis vandens kanalas Šiaurės Amerikoje - jis buvo pastatytas 1832 m.
Originalus Rido kanalas buvo pastatytas kariniais tikslais, kad būtų galima efektyviai perkelti karius iš Monrealio į Kingstoną link JAV sienos.
Tačiau kai jis buvo baigtas statyti, JAV grėsmė praėjo ir kanalas buvo naudojamas tik komerciniais tikslais. Juo buvo gabenamos sunkiasvorės prekės, pavyzdžiui, mediena, mineralai ir grūdai.
Šiandien jis daugiausia naudojamas mažoms jachtoms ir pramoginėms valtims plaukioti. Kanalu gali plaukioti kruiziniai laivai, kurie nenaudoja šliuzų, o plaukia tik viršutine kanalo dalimi. Išsamesnės informacijos rasite skyriuje Ką veikti Otavoje.
Rido kanalo šliuzai
Didžiausias turistų traukos objektas yra vis dar veikiantys istoriniai šliuzai, kurie ir šiandien valdomi rankiniu būdu.
Iš viso Rideau kanale yra 47 šliuzai, tačiau labiausiai akį traukia 8 šliuzai, esantys pačiame miesto centre tarp Parlamento kalvos ir Chateau Laurier viešbučio.
Iš abiejų šliuzų pusių driekiasi populiarus pėsčiųjų takas, kuriuo be jokių apribojimų galima vaikščioti palei pat visų 8 šliuzų kraštus.
Šliuzų laikai
Turėsite būti šiek tiek laimingi, kad pamatytumėte šliuzus, kuriuos vis dar rankiniu būdu valdo Rideau kanalo darbuotojai, kad juos atidarytų ir uždarytų.
Kanalas komerciniam eismui atviras tik nuo gegužės vidurio iki spalio vidurio kasdien nuo 9:00 arba 10:00 iki 16:00 arba 19:00, žr. oficialius laikus.
Vidutiniškai 5-20 laivų per dieną praplaukia pro paskutinįjį ruožą su fotogeniškiausiais 8 šliuzais. Iš anksto sužinoti tikslaus laiko neįmanoma, nes nebūtina turėti užsakytą kruizą.
Ką pamatyti aplink
Atraskite visas lankytinas vietas Otava.
Ar liko klausimų?
Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...