Ryanair susisiekite

Jei norite išspręsti su "Ryanair" užsakymu susijusią problemą ir susisiekti su bendrove, naudokitės šiomis galimybėmis:
- Paprastai tai yra greičiausias būdas išspręsti problemas,
- oficialiame"Ryanair" "Facebook" profilyje - galite išsiųsti privačią žinutę ir atstovas su jumis susisieks paprastai per 2-4 valandas,
Telefono kontaktus galite rasti čia, tačiau dėl didelių skambučių kainų nerekomenduojame jais naudotis.
"Ryanair" neturi visą parą teikiamos pagalbos, visais kontaktais galima susisiekti darbo dienomis nuo 6 iki 21 val. ryto, šeštadieniais - nuo 8 iki 19 val. vakaro, o sekmadieniais - nuo 9 iki 19 val. vakaro.
Ar liko klausimų?
Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...
4 komentarai
Niekas neturėtų keliauti su "ryanair", tai gėda, jie visiškai neatsižvelgia į keleivius, o jų nustatytos taisyklės yra absurdiškos. Žiūrėkite, jie neleis jums įlipti, nes neturite fizinės asmens tapatybės kortelės, bet turėti ją gov.pt programoje, kurią patvirtino Europos Sąjunga, yra gėda.
Dar nėra visos Europos skaitmeninio asmens tapatybės nustatymo sistemos, galbūt ji bus sukurta kitų metų pabaigoje. "Ryanair" interneto svetainėje nieko neparašyta apie nacionalinio skaitmeninio asmens tapatybės dokumento priėmimą. Nepriėmėte fizinio asmens tapatybės dokumento, pats save nubaudėte. 😉
"Ryanair" yra gėda
Pateikiu skundą dėl [data] skrydžio [skrydžio numeris] iš [oro uostas] į [oro uostas].
Jūsų registracijos ir (arba) įlaipinimo vartų darbuotojai neleido man įlipti į lėktuvą, motyvuodami tuo, kad neturėjau fizinės formos asmens tapatybės kortelės. Tačiau aš pateikiau savo asmens tapatybės kortelę naudodamasis oficialia id.gov.pt programa, kuri teisėtai ir galiojančiai pakeičia fizinį dokumentą, kurį pripažįsta Portugalijos valstybė ir kuris pripažįstamas kaip tapatybės patvirtinimo ir įrodymo priemonė nacionalinėje teritorijoje ir Europos Sąjungoje.
Dėl atsisakymo priimti šį skaitmeninį dokumentą praradau savo skrydį ir dėl to patyriau didelę žalą, įskaitant [papildomas išlaidas, praleistus susitikimus ir t. t.].
Tik kvailys gali keliauti su mobiliuoju telefonu kaip asmens tapatybės dokumentu. Ačiū Dievui ir "Ryanair", kad sutaupė jūsų pinigus.
Sutinku, daug žmonių mano, kad e. dokumentas galioja visur. Kol kas jį privalo priimti tik valstybinės organizacijos. Taigi net jei apsistosite privačiame viešbutyje, kuriame nėra asmens tapatybės dokumentų skaitytuvo, jie gali jūsų nepriimti.
Pedro Andre aiškiai nėra pakankamai protingas, kad galėtų keliauti savarankiškai. 1. neišsiaiškino, kur skaitmeninė asmens tapatybės kortelė galioja ar negalioja, ir 2. skundžiasi kelionių tinklalapyje, o ne oro linijų bendrovėje, manau, kad tam reikia globėjo...
Tačiau keliavau su kita bendrove ir jie man nesukėlė jokių problemų, o aš nuvykau į Veneciją.
"Floodland" yra ironiškas komentaras, kuriame teigiama, kad visi, kurie bando keliauti be galiojančio asmens tapatybės dokumento, yra naivūs ir kad net tokios pigios oro linijos kaip "Ryanair" reikalauja pateikti oficialius dokumentus.

Jis geras.
Su skaitmenine asmens tapatybės kortele keliavau su kitomis bendrovėmis ir joms nekilo jokių problemų, tik "Ryanair".
Nes esate kvailas.
Kokie kelionės dokumentai galioja ir gali būti naudojami keliaujant "Ryanair" skrydžiais?
Keliaujant su "Ryanair" priimami 2 asmens tapatybės dokumentai:
- Galiojantį pasą arba
- galiojančią nacionalinę asmens tapatybės kortelę
Nepriimame vairuotojo pažymėjimo ar gimimo liudijimo, kai keliaujama į bet kurią vietovę. Kiekvienas keleivis privalo su savimi turėti asmens tapatybės dokumentą su nuotrauka, atitinkantį mūsų ir atitinkamos imigracijos tarnybos reikalavimus.
Jūs esate kvailas, nes net ir skaitmeninėje turiu nuotrauką, bet man skauda skrandį nuo ryanair.
Kvailas, nes nemoki skaityti. Kur, jūsų nuomone, pakanka skaitmeninės tapatybės? Niekur.
Kodėl kalbate su atsilikėliu iš kelio? Tarsi nežinotum, kad cestee tik ravi forumą iš protingų žmonių perspektyvos.