Transportas iš Zagrebas oro uosto

Greičiausias susisiekimas su centru - speciali autobusų linija.
Pigiau galite keliauti įprastu 290 autobusų maršrutu.
Viešbučių Zagrebe kainų peržiūra
290 autobusas
Zagrebo transporto bendrovės ZET 290 autobusų linija jungia oro uostą su miesto centru (stotelė "Kvaternikov Trg") ir artimiausiu miestu Velika Gorica.
- Autobusų tvarkaraščiai: zet.hr/bus-lines
- Dabartinės bilietų kainos: zet.hr/tickets-and-fares
Kelionė iki centro trunka 35 minutes. Susisiekimo dažnumas taip pat 35 minutės.
- Pirmasis autobusas iš centro - 4:20 (sekmadieniais iki 5:20).
- Paskutinis autobusas iš oro uosto į Zagrebą - 0:27 val.
Kryptis į stotelę nepažymėta (ženklas "Viešasis transportas" nurodo tik į minėtą greitąją liniją). Nuo terminalo važiuokite tiesiai, apie 150 metrų į pagrindinį kelią. Kryptis į Zagrebą yra į kairę, kryptis į Velika Gorica - į dešinę.
Kainos ir bilietai
Bilietus galima įsigyti ZET mobiliojoje programėlėje (galima rasti Google Play / App Store) arba iš vairuotojo.
Tačiau už bilietus programėlėje galima sumokėti tik į programėlės kreditą įrašius minimalią 1 Eur sumą, kuri bus palaipsniui nuskaičiuojama perkant bilietus. Todėl programėle verta naudotis tik daugkartinėms kelionėms po miestą.
Kiekvienos rūšies bilietus galite laisvai persėsti į autobusus ir tramvajus.
- 30 minučių - 0,53 eur / 0,80 eur iš vairuotojo
- 60 minučių - 0,93 eur / 1,33 eur iš vairuotojo
- 90 minučių - 1,33 eur / 1,99 eur iš vairuotojo
Oro uostas yra 2 zonoje, o Zagrebo centras - 1 zonoje. Sistema sukurta taip, kad kiekvienai zonai reikia 1 bilieto. Taigi praktiškai pigiausią vežimą į centrą galite derinti iš dviejų 30 minučių bilietų, kurių bendra kaina - 1,06 EUR.
Dienos bilietas už 30 hrk negalioja 2 zonoje, t. y. net kelionei į oro uostą.
Autobusas Pleso Prijevoz
Greitųjų autobusų linija "Pleso Prijevoz" važiuoja be sustojimo iki pagrindinės autobusų stoties ("Zagreb Autobusni Kolodvor").
Autobusai yra modernūs ir patogesni nei 290 linijos autobusai.
Autobusas "Pleso Prijevoz" važiuoja kartą per 30 minučių, tačiau po 21:00 val. važiuoja tik tada, kai nusileidžia lėktuvas. Kelionė trunka apie 30 minučių.
- Pirmasis autobusas į oro uostą - 4:00 val.
- Paskutinis autobusas į centrą - 0:00 val.
Autobusų stotelė yra dešinėje terminalo išėjimo pusėje, ieškokite ženklų "Viešasis transportas".
Bilietai
ZET bilietai šiuose autobusuose netaikomi. Specialius bilietus galima įsigyti iš vairuotojo (galima atsiskaityti kortele arba grynaisiais pinigais) arba internetu oficialioje svetainėje: plesoprijevoz.hr/en/zagreb-croatia.
Bilieto kaina - 8 EUR.
Taksi, Uber, Bolt
Oficiali taksi kaina iš oro uosto į miestą yra apie 20-25 Eur.
Su mobiliosiomis programėlėmis "Uber" arba "Bolt", kurios veikia Zagrebe, važiuosite gerokai pigiau.
Kelionė iki istorinio centro su "Bolt" arba "Uber" kainuoja apie 17 Eur.
Išsinuomokite automobilį
Kelios didelės tarptautinės automobilių nuomos bendrovės turi filialus terminale. Automobilis yra geriausia transporto priemonė norint tyrinėti Kroatijos gamtą ar išvykti prie jūros.
Savaitės nuomos kainos svyruoja nuo 120 iki 210 eur, priklausomai nuo sezono.
Ar liko klausimų?
Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...
Buvau suplanavęs vieną dieną praleisti Zagrebe. Nors 290 linijos stotelė nėra pažymėta iš terminalo, į ją važiuoja nemažai žmonių (8 € iš greitojo traukinio man yra nesąmonė, gal jei skubi į persėdimą?). Bilietą buvo lengva nusipirkti programėlėje, į jį galima įkelti šimtinių eurų sumą (bent 1 €, kurį vis tiek pravažiuosite), tik šiek tiek vargina išankstinis galvojimas. Kai įlipate į autobusą, programėlėje pasirenkate bilietą ir nuskenuojate transporto priemonėje esantį QR kodą, kad galėtumėte jį įsigyti. Programėlė veikia gerai, ir bent jau aš šiek tiek išnaudojau laiką iki autobuso atvykimo ją tyrinėdamas. Miesto centre viešojo transporto nereikia, nebent norisi iš jo išvykti, nors norintieji gali sutrumpinti kelionę į/iš Kvaternikovo aikštės važiuodami tramvajumi (tačiau jei esate Zagrebe ilgesnį laiką, tikriausiai naudositės viešuoju transportu).
Beje, įdomu, ką pakeliui iš oro uosto veiktų auditorius, nes jis net netilptų į automobilį. :-) Kelias į oro uostą buvo laisvesnis, manau, tiesiog pagavau laiką, kai visas lėktuvas neišvažiavo iš centro.