Džogjakarta - kaip ten patekti

Borobuduras

Džogjakarta yra labai lengvai pasiekiamas miestas dėl modernaus ir gana didelio tarptautinio oro uosto. Be to, netoliese yra dar du vietiniai oro uostai.

Labai populiarus būdas keliauti į Džogjakartą - patogūs tolimojo susisiekimo traukiniai, kurių bėgiai dažnai driekiasi per kalnus, nuostabiu kraštovaizdžiu.

Autobusai yra bene pigiausia ir dažniausia susisiekimo su didžiaisiais Javos miestais priemonė.

Oro transportu

Pagrindiniai oro uostai Yogyakarta-International YIA yra už 40 km nuo miesto, tačiau su centru jį jungia greitas priemiestinis traukinys.

Labai dažnas susisiekimas su kitais Indonezijos miestais, taip pat yra du tarptautiniai maršrutai, kuriais siūlomi pigūs skrydžiai:

Buvęs pagrindinis oro uostas Adisutjipto JOG esantis už 17 km nuo miesto centro, dabar aptarnauja tik vieną maršrutą į Halim HLP Džakartoje.

Taip pat galite naudotis už 65 km esančiu oro uostu ir keliauti į Džogjakartą Adi Sumarno SOC į Solo miestą. Tačiau susisiekimas su šiuo oro uostu prastesnis nei su Džogjakarta, o kainos paprastai būna labai panašios.

Skrydžių kainos ir kaip nusipirkti bilietą

Apskritai skrydžiai į Džogjakartą iš užsienio kainuoja brangiai, jei juos perkate vienu užsakymu.

Paprastai verta mokėti už skrydį į Džakartą arba Kvala Lumpūrą, šiuose miestuose sustoti 1 ar 2 dienoms, apžiūrėti lankytinas vietas, o tada tęsti skrydį vietiniu reisu į Džogjakartą.

Geriau skristi į Džakartą, nes kai kurios pigių skrydžių bendrovės į vietinius skrydžius Indonezijos teritorijoje automatiškai įtraukia iki 20 kg registruoto bagažo, bet ne į tarptautinius skrydžius.

Pavyzdžiui, " AirAsia" arba " Lion Air".

Skrydžių paieška airasia.com

Dauguma skrydžių į Džogjakartą vykdomi iš Džakartos ir Balio iki 7 kartų per dieną.

Įprastinė bilieto į vieną pusę iš abiejų krypčių kaina yra apie 55 usd, todėl jį verta pirkti palyginti paskutinę minutę (likus maždaug 2-5 savaitėms iki išvykimo).

Pavyzdžiui, visų oro linijų kainas galite palyginti skyscanner.com. Spustelėkite mygtuką "Select Flights" (pasirinkti skrydžius) ir pamatysite kelis pardavėjus. Geriausia, jei spustelėsite nuorodą į oro linijų bendrovės svetainę.

Traukiniai ir autobusai

Antžeminis transportas iš Džogjakartos po Javą kursuoja labai dažnai, yra modernus ir gana patogus.

Autobusai paprastai būna pigesni, tačiau tai ne visada gali būti taisyklė, todėl verta palyginti kainas ir konkretaus maršruto dažnumą naudojantis patikimomis paieškos sistemomis.

Iš kai kurių šalių bilietų negalima įsigyti oficialiose geležinkelių ar autobusų bendrovių interneto svetainėse, nes jie nepateikiami su patvirtinimo SMS žinutėmis į užsienio numerį. Tokiu atveju nedvejodami įsigykite traukinių ir autobusų bilietus per šias paieškos sistemas, pvz:

Traukinys - maršrutai, bilietai

Tolimojo susisiekimo traukiniai Javoje yra labai patogūs ir itin švarūs. Nors dėl to, kad nėra elektrinių lokomotyvų ir bėgiai vingiuoja per kalnus, kelionė dažnai būna lėta, kai kuriais maršrutais (pavyzdžiui, į Bandungą arba Džakartą) traukinys vis tiek važiuoja greičiau nei autobusas.

Džogjakarta yra pagrindinis geležinkelio mazgas, iš kurio tiesioginiai traukiniai kursuoja į daugelį Javos miestų.

Vienintelis geležinkelių vežėjas yra "Kereta Api Indonesia".

Tvarkaraščius, kainas ir bilietų įsigijimo būdus rasite oficialioje kai.id svetainėje. Jei negalite įsigyti bilieto, naudokitės pirmiau minėtomis svetainėmis traveloka.com arba 12go.asia su nedidele priemoka (paprastai apie 20 000 idr).

Bilietų kainos labai skiriasi priklausomai nuo pasirinktos klasės, tačiau patogiausia yra pigiausia ekonominė klasė.

Geriausia pirkti bilietus bent prieš 14 dienų, o jei norite keliauti penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais, saugiau pirkti bilietus dar iš anksto.

Visada galite įsigyti paskutinės minutės bilietą, tačiau jis gali būti parduodamas ne jums patogiu laiku, o pigiausios klasės gali būti išpirktos.

Pavyzdžiui, iš Džogjakartos traukiniu galima pasiekti šias vietas:

Kaina nuo Kelionės trukmė Dažnumas
Džakarta-Gambiras 410 000 idr 6,5 val. 3-4 kartus per dieną
Bandungas 225 000 idr 7 valandos 7-10 kartų per dieną
Surabėja 210 000 idr 4 val. 10-12 kartų per dieną
Malangas 240 000 idr 6,5 val. 6 kartus per dieną
Cilacap 135 000 idr 3 val. 2 kartus per dieną
Solo Balapan (Surakarta)* 65 000 idr 1 val. 10-14 kartų per dieną

* Į Surakartą (Solo) galima nuvykti gerokai pigiau priemiesčio traukiniais Y linija, kurie važiuoja tik apie 20 minučių ilgiau ir kainuoja 8 000 idr. Išsamią informaciją apie šiuos traukinius rasite skyriuje Transportas.

Džogjakartos-Tugu stotis

Mieste yra tik viena stotis, kurioje sustoja tolimojo susisiekimo traukiniai. Ji pavadinta "Yogyakarta (YK)".

Vietiniams gyventojams stotis žinoma kaip "Tugu" pagal netoliese esantį svarbų paminklą.

Stotis yra pačiame miesto centre, joje įrengta daug parduotuvių ir minimarketų. Tačiau dauguma jų yra lauko teritorijoje gatvėje prieš praeinant pro turniketą.

Jums nereikia spausdinti bilieto, tiesiog nuskaitykite QR kodą iš savo mobiliojo telefono prie turniketo.

Stotyje taip pat yra dušai ir bagažo saugykla "Shower & Locker" filiale.

  • Dušas - 70 000 idr
  • Bagažas - nuo 50 000 idr iki 140 000 idr 24 valandoms, priklausomai nuo bagažo dydžio

Išvykstate traukiniu anksti ryte arba atvykstate vėlai vakare? Apsistokite viename iš daugelio viešbučių, esančių tiesiai priešais stoties pastatą. Rekomenduojame šiuos viešbučius:

Autobusai - maršrutai, bilietai

Javoje veikia dešimtys skirtingų autobusų kompanijų, o tiesiogiai užsisakyti bilietus jų interneto svetainėse praktiškai neįmanoma.

Tačiau bilietus galite patikimai įsigyti minėtose traveloka.com arba 12go.asia svetainėse. Ypač "Traveloka" svetainėje labai aiškiai nurodoma tiksli išvykimo ir atvykimo stotis.

Kai kuriais maršrutais autobusai važiuoja lėčiau nei traukiniai, tačiau apskritai jie yra daug užimtesni ir nėra problemų nusipirkti bilietus paskutinę minutę.

Toliau pateikiami populiariausių maršrutų pavyzdžiai, tačiau tiesioginiai reisai kursuoja į daug daugiau vietų.

Kaina nuo Kelionės trukmė Dažnumas
Džakarta 165 000 idr 11 val. Iki 4 kartų per valandą
Bandungas 210 000 idr 9,5 valandos 8-10 kartų per dieną
Surabėja 100 000 idr 8,5 val. iki 5 kartų per valandą
Semarangas 70 000 idr 3 val. iki 5 kartų per valandą
Malangas 145 000 idr 7 val. 12-20 kartų per dieną
Solo (Surakarta) 45 000 idr 2 val. iki 5 kartų per valandą
Banyuwangi 200 000 idr 14 valandų 5 kartus per dieną
Merak 210 000 idr 13 val. 1 kartą per dieną

Į daugelį maršrutų nevažiuoja dideli autobusai, o tik maži mikroautobusai. Tačiau visos transporto priemonės yra su oro kondicionieriais ir dažniausiai modernios.

Autobusų stotys

Džogjakartoje yra dvi pagrindinės tolimojo susisiekimo autobusų stotys:

  • Giwangan terminalas - miesto pietryčiuose
    • Miesto autobusai - 3A, 3B, 4A, 4B, 7, 9, 11
  • Džomboro terminalas - miesto šiaurės vakaruose
    • Miesto autobusai - 2A, 2B, 5A, 5B, 8, 9

Tačiau nemažai įmonių turi savo stoteles, dažnai esančias namų kiemuose arba gatvėje už didžiosios stoties ribų. Rinkdamiesi susisiekimą visada patikrinkite padėtį žemėlapyje, pavyzdžiui, per traveloka.com.

Prieš pirkdami bilietą taip pat palyginkite su kitų vežėjų išvykimo stotimis.

Kai kurių bendrovių stotelės yra labai nutolusios nuo miesto centro ir vien kelionė taksi ("Grab" / "Gojek") gali užtrukti daugiau nei 45 minutes.

Šiame straipsnyje gali būti partnerių nuorodų, iš kurių mūsų redakcinė komanda gali gauti komisinių, jei spustelėsite nuorodą. Žr. mūsų reklamos politikos puslapį.

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Tęsti su "Facebook

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite