Pietų Korėja - transportas ir Kelionės po šalį

Pietų Korėja

Pietų Korėjoje veikia pažangi ir aukštos kokybės viešojo transporto sistema, taip pat keliai ir greitkeliai. Nepaisant nedidelių skirtumų nuo Europos ar Amerikos transporto, greitai priprasite prie Korėjos sistemos ir įsitikinsite, kad keliauti čia labai paprasta net ir užsienio turistams.

Palyginkite automobilių nuomos kainas

Pietų Korėjoje galite naudotis vietinio susisiekimo oro transportu, greitaisiais traukiniais ir vietiniais geležinkeliais, moderniais tolimojo susisiekimo autobusais ir viešuoju transportu.

Automobiliu Pietų Korėjoje

Nors viešojo transporto sistema Korėjoje yra pažangi ir plačiai paplitusi ne tik didžiuosiuose miestuose, jei norite ištyrinėti Korėjos kaimus, kalnuotas vietoves ir pakrantes, automobilio nuoma tiesiog išlieka efektyviausiu ir patogiausiu pasirinkimu.

Net užsienio svečiai gali išsinuomoti automobilį Pietų Korėjoje be didelių formalumų.

Išsamios informacijos apie keliavimą automobiliu rasite skyriuje Automobilių nuoma Pietų Korėjoje.

Vidaus oro transportas

Nepaisant palyginti nedidelio Pietų Korėjos ploto ir gero susisiekimo sausuma, čia taip pat veikia intensyvus vidaus oro susisiekimas. Iš viso Pietų Korėjoje yra 15 oro uostų, kuriuose vykdomi reguliarūs skrydžiai.

Skristi lėktuvu žemyninėje dalyje retai kada verta skirti laiko, tačiau kai kuriais maršrutais skrydžio kaina yra visiškai konkurencinga traukiniams ir autobusams, ypač jei keliaujate su rankiniu bagažu.

Skrydžiai lėktuvu žemyninėje dalyje

Seulo-Gimpo GMP oro uostas yra pagrindinis vidaus skrydžių centras, iš kurio dažniausiai skrendama į Čedžu salą ir Busaną. Šiuo maršrutu skraidoma 2-3 kartus per valandą, o bilietų į vieną pusę kaina, perkant juos bent prieš mėnesį, prasideda nuo 25 usd.

Iš žemyninės dalies taip pat vykdomi skrydžiai į Ulsaną, Kvandžu, Muaną ir Pohangą.

Raskite skrydžius po Korėją

Žemyninės dalies maršrutais dažniausiai skraidina "Air Busan", "Korean Air", " Jin Air" ir " Jeju Air". Į mažesnius miestus skraidina "Hi Air".

Judriausias pasaulyje maršrutas Seulas - Čedžu

Korėjos vidaus aviacija jau kelerius metus išlaiko vieną pirmųjų vietų pasaulyje. Maršrutas iš Seulo Gimpo oro uosto į populiarią atostogų salą Čedžu yra pats judriausias pasaulyje.

Maždaug valandą trunkančiame maršrute sezono metu per dieną įvyksta iki 200 skrydžių. Tai reiškia, kad maršrutas, neperdedant, turi trumpesnius intervalus nei, tarkime, Seulo metro.

Vidutinė bilieto į abi puses iš Seulo į Čedžu kaina yra nuo 100 usd iki 180 usd.

Pigiausius bilietus paprastai siūlo " T'Way Airlines", "Air Busan", " Jeju Air" ir " Jin Air", o daugiausiai skrydžių siūlo " Korean Air", " Asiana Airlines" ir " Air Seoul ".

Traukiniai ir greitieji traukiniai

Pietų Korėjoje yra daugiau kaip 5 000 km geležinkelio linijų, jungiančių daugumą didžiųjų miestų. Tačiau vietinių linijų į kaimo vietoves yra minimaliai, todėl geležinkeliai Korėjoje daugiausia naudojami kaip greitų tolimųjų kelionių priemonė.

Korėjos geležinkelių sistema labai moderni, traukiniai nauji, švarūs ir labai patikimi. Geležinkelių tinklas skirstomas į įprastines ir greitųjų traukinių linijas.

Greitaisiais traukiniais Korėjos Respublikoje galima važiuoti toliau nurodytais ruožais:

  • Greitųjų traukinių maršrutai: Seulas - Čionanas - Tedžonas - Tegu - Ulsanas - Busanas (didžiausias greitis 305 km/h).
  • Seulas - Cheonan - Iksan - Gwangju (didžiausias greitis 305 km/h)
  • Seulas - Mendžongas - Pchenjanas - Gangneungas (didžiausias greitis 260 km/h)
  • Seulas - Wonju - Yeongju - Gyeongju - Busanas (didžiausias greitis 260 km/h)

Pietų Korėjoje veikia du geležinkelių vežėjai.

Korail su KTX greitaisiais traukiniais

Valstybinė bendrovė visose šalies linijose eksploatuoja ir KTX greituosius traukinius, ir įprastinius stotelinius traukinius.

Korail" traukiniai suskirstyti į kelias grupes, todėl jau užsisakydami bilietą galite numanyti, kokios greitos ir geros bus paslaugos:

  • KTX-Sancheon - moderniausi greitieji traukiniai, važiuojantys didesniu nei 300 km/h greičiu
  • KTX-I - senesni greitieji traukiniai, sukurti pagal prancūziškus TGV agregatus, kurių greitis viršija 300 km/val.
  • KTX-Eum - modernūs greitieji traukiniai, skirti antrinėms greitųjų traukinių linijoms, važiuojantys iki 260 km/h greičiu
  • ITX - didelės talpos modernūs traukiniai, važiuojantys iki 200 km/h greičiu
  • Saemaul - įprastinis traukinys su lokomotyvo traukiamais vagonais, greičiausi traukiniai, kol nebuvo pradėti eksploatuoti greitieji traukiniai, šiandien jie važinėja antrinėmis linijomis kaip greitieji traukiniai
  • Mugunghwa - įprastinis traukinys su lokomotyvo traukiamais vagonais, lėčiausiai stabdantis, sustojantis daugumoje maršruto stočių
  • Nuriro - panašūs į Mugunghwa lėti traukiniai, kuriuose naudojami modernesni sąstatai.

Bilietai ir kainos

Bilietus į traukinį galima įsigyti internetu oficialioje svetainėje letskorail.co.kr arba stotyje prieš išvykimą.

Visur veikia tradicinės bilietų kasos ir bilietų automatai anglų kalba. Kai kurie automatai veikia tik su korėjietiškomis kredito kortelėmis, kiti - tik su užsienio kredito kortelėmis, tačiau jie visada aiškiai pažymėti.

Bilietų kainos tiek internetu, tiek vietoje yra vienodos, tačiau jei keliaujate greituoju traukiniu judriu metu (ryte, po pietų, penktadienį, sekmadienį) ir jums reikia važiuoti traukiniu tiksliu laiku, rekomenduojame pirkti internetu. Pasitaiko, kad į kai kuriuos traukinius bilietai išparduodami prieš kelias dienas. Tačiau tai nėra didelė problema, nes pagrindinėmis linijomis važiuoja daug traukinių.

Taip pat galite naudotis programėle "Korail" (Google Play / App Store).

Internetu įsigyto bilieto spausdinti nereikia. Tereikia turėti mobiliajame telefone išsaugotą QR kodą, tačiau daugeliu atvejų jo net neprireiks. Biliete visada turėsite pažymėtą automobilio numerį ir vietos numerį. Konduktorius tiesiog eina per traukinį ir tikrina, ar jūsų įsigytos vietos yra užimtos. Bilietai tikrinami tik tuo atveju, jei yra kokių nors neatitikimų.

Be to, visuose traukiniuose įrengtas nemokamas wi-fi, todėl prieiga prie bilieto telefone užtikrinama net ir neturint korėjietiškos SIM kortelės.

Bilietų kainų ir kelionės trukmės pavyzdžiai:

  • Seulas - Busanas.
    • KTX greitasis traukinys važiuoja 2:40 val. ir kainuoja 59 800 krw
    • ITX greitasis traukinys važiuoja 4:45 val. ir kainuoja 42 600 krw
    • Mugunghwa stotelės traukinys važiuoja 5:50 val. ir kainuoja 28 600 krw
  • Seulas - Mokpo: šiuo maršrutu važiuoja tik KTX greitieji traukiniai, kurių kelionės trukmė apie 2:40, o kaina 53 100 krw
  • Seulas - Yeosu: maršrutu važiuoja tik KTX greitieji traukiniai, kelionė trunka apie 3:15 val. ir kainuoja 47 500 krw.
  • Seulas - Gangneungas: šiuo maršrutu važiuoja tik KTX-EUM greitieji traukiniai, kelionės trukmė - apie 2:00 val., kaina - 27 600 krw.
  • Seulas - Pchenjanas: maršrutu važiuoja tik KTX-EUM greitieji traukiniai, kelionės trukmė - apie 1:30 val., kaina - 19 700 krw.
  • Busanas (Bujonas) - Mokpo: maršrutu važiuoja tik "Mugunghwa" traukiniai, kelionės trukmė - apie 6:40 val., kaina - 24 500 krw.

SRT

Super Rapid Train (sutrumpintai SRT) - privatus vežėjas, pagrindiniais Korėjos maršrutais į Seulą ir iš jo vežantis tik greituosius traukinius.

Skirtingai nei valstybinis vežėjas "Korail" Seule, jis nesustoja pagrindinėje Seulo stotyje miesto centre, o stoja Suseo stotyje pietrytiniame miesto pakraštyje. SRT traukiniai kursuoja šiais maršrutais:

  • Suseo (Seulas) - Cheonan - Daejeon - Daegu - Ulsan - Busan
  • Suseo (Seulas) - Cheonan - Iksan - Gwangju - Mokpo

Maršrutu iš Seulo į Busaną per dieną važiuoja iki 40 traukinių, o į Mokpo - 20 traukinių per dieną.

Bilietai ir kainos

Kaip ir "Korail", bilietus galima įsigyti internetu etk.srail. kr ir stotyse bilietų kasose arba automatuose. Internetu ir vietoje perkamų bilietų kaina yra vienoda.

Dėl atokiau esančių Seulo stočių kompensuojamos mažesnės bilietų kainos nei "Korail":

  • Seulas Suseo - Busanas: 52 300 krw
  • Seulas Suseo - Mokpo: 46 100 krw

Tolimojo susisiekimo autobusai

Autobusu galite nuvykti beveik į bet kurią vietą. Autobusai į didesnius miestus važiuoja per 15 minučių, o į mažesnius miestelius ir kaimus - per valandą.

Tolimojo susisiekimo autobusai yra labai patogūs ir, skirtingai nei Europos ar Amerikos autobusuose, juose yra viena vieta eilėje mažiau (išdėstymas 2+1), todėl juose atsiranda daug daugiau erdvės.

Maršrutuose, kuriais važiuoja ir greitieji traukiniai, autobusai konkuruoja kaina. Tačiau ypač turistų lankomose vietose pakrantėje, taip pat kalnuose autobusai yra vienintelė galima transporto priemonė.

Tolimojo susisiekimo autobusai Pietų Korėjoje skirstomi į du tipus: ExpressBus ir InterCityBus. Didžiuosiuose miestuose visada yra kelios autobusų stotys, kurias aprašome, pavyzdžiui, mūsų vadove po Seulą arba vadove po Busaną.

Kai kuriais maršrutais "InterCity" autobusai netgi konkuruoja su "ExpressBus", todėl visada verta palyginti tvarkaraščius ir kainas toliau nurodytose dviejose interneto svetainėse.

Expressbus

Greitieji autobusai kursuoja pagrindiniais maršrutais tarp didžiausių Korėjos miestų (ypač iš Seulo) ir dažnai konkuruoja su traukiniais. Dažniausiai jie važiuoja greitkeliais ir turi minimalų sustojimų skaičių.

Bilietus galima įsigyti prieš išvykstant autobusų stotyje arba interneto svetainėje kobus.co.kr. Nors kelios bendrovės važinėja skirtingais maršrutais, jums nereikės lankytis skirtingose svetainėse ar kioskuose. Viskas integruota į vieną bilietų kasą arba vieną kobus.co.kr svetainę.

Pagrindiniuose maršrutuose bilietų iš anksto pirkti nereikia. Susisiekimo vietų yra daug ir rasti visas jas užimtas praktiškai neįmanoma.

Kainos visada nustatomos pagal maršrutą ir yra vienodos visose bendrovėse. Jos skirstomos tik pagal autobusų kokybę, kurie skirstomi į ekonominius, puikius ir premium klasės autobusus. Tačiau praktiškai skirtumai yra nedideli, o ekonominės klasės autobusai jau dabar yra puikūs komforto požiūriu ir toli gražu neprilygsta, pavyzdžiui, Europos ar Amerikos tolimojo susisiekimo autobusams.

Kainų pavyzdžiai (pigiausia ekonominė klasė) ir kelionės trukmė:

  • Seulas - Busanas: 4 valandos, kaina 25 400 krw
  • Seulas - Mokpo: 4 valandos, kaina 23 100 krw
  • Seulas - Sokčo: 2:20 val., kaina 16 400 krw
  • Seulas - Pohangas: 3:40 val., kaina 22 100 krw

InterCityBus

Panašiai patogūs "InterCity" tolimojo susisiekimo autobusai važiuoja į mažesnius miestus, tačiau jie vis tiek yra aukštesnio lygio nei priemiestinis transportas ir specializuojasi ilgesniuose maršrutuose, panašiai kaip greitieji autobusai. Realiame gyvenime keleivis nelabai atskirs "InterCity" nuo greitojo autobuso.

Bilietus galima įsigyti prieš išvykstant autobusų stotyje arba internetu adresu intercitybuse.tmoney.co.kr. Nors kelios bendrovės važiuoja skirtingais maršrutais, jums nereikės lankytis skirtingose interneto svetainėse ar kioskuose. Viskas integruota į vieną bilietų kasą arba vieną svetainę intercitybuse.tmoney.co.kr.

InterCity autobusai dažnai važiuoja labai dažnai.

Kainų ir kelionės trukmės pavyzdžiai:

  • Seulas - Sokčo: 2:20 val., kaina 20 600 krw.
  • Seulas - Donghae: 2:50, kaina 25 600 krw
  • Busanas - Wando: 3:40, kaina 36 900 krw
  • Busanas - Mokpo: 3:40, kaina 34 600 krw
  • Busanas - Gangneungas: 5:00, kaina 39 900 krw

Skirtingai nei greitieji autobusai, "InterCity" autobusai važiuoja ne tik iš Seulo, bet ir iš visų didžiųjų Korėjos miestų bet kuriuo metu visoje šalyje.

InterCity autobusai važiuoja iš viso pasaulio, iš viso pasaulio į visą pasaulį.

Korėjos miestuose gerai išvystyta viešojo transporto sistema. Šešiuose miestuose (Seule, Busane, Dedžione, Degu, Gvangdžu ir Inčjone) veikia metro. Šimtai ir tūkstančiai autobusų linijų rūpinasi likusiu miesto ir priemiesčio transportu.

Tramvajai nekursuoja nė viename Korėjos mieste.

  • Išsami informacija apie transportą Seule
  • Išsami informacija apie transportą Busane

Transporto kortelės

Jei iš anksto žinote, kad keliausite po kelis miestus ir planuojate intensyviau naudotis viešuoju transportu, tikrai rekomenduojame oro uoste įsigyti " T-Money" (Seule) arba " Cashbee" (Busane ir šalies pietuose) transporto kortelę.

Transportui taip pat galite naudoti "Wowpass" kortelę, kurią, kitaip nei "T-Money" ar "Cashbee", galima papildyti internetu per mobiliąją programėlę.

Wowpass

Daugiafunkcinė kortelė "Wowpass" - tai daugkartinio papildymo mokėjimo kortelė, į kurią įkraunamas kreditas ir kuria galima atsiskaityti visose Korėjoje esančiose parduotuvėse ir paslaugose.

Tai gali būti labai naudinga, nes daugelis paslaugų priima korėjietiškas, bet ne užsienio kredito korteles.

Be to, į "Wowpass" kortelę taip pat galite įkrauti "T-Money" transporto kreditą ir jums nebereikės atskirai pirkti toliau nurodytos "T-Money" / "Cashbee" kortelės.

Įkraudami kortelę, įkraunate du likučius - įprastiems mokėjimams ir "T-Money", skirtą atsiskaityti už transportą visoje šalyje.

Standartinė kortelė kainuoja 5 000 krw ir ją galite užsisakyti internetu prieš keliaudami į Korėją adresu wowpass.io/purchase.

Tada kortelę galite atsiimti pasirinktoje vietoje - visuose tarptautiniuose oro uostuose arba uostuose.

Kortelę galite papildyti "Wowpass" kioskuose, esančiuose daugumoje metro stočių ar traukinių stočių, arba patogiau - naudodamiesi mobiliąja programėle (Google Play / App Store).

T-Money / Cashbee

Abi kortelės yra suderinamos tarpusavyje ir veikia visose Korėjos transporto sistemose.

Pirmiausia reikia įsigyti tuščią "T-Money" kortelę (arba jos turistinę versiją "Korea Tour Card") arba "Cashbee" už 4 000 krw.

Tada kortelę papildysite pasirinkta suma bet kuriame bilietų automate visoje šalyje arba bet kuriame "7-Eleven" ar "emart24" prekybos taške, kuriuos rasite visur, įskaitant mažiausius kaimelius.

Jei per dieną ketinate važiuoti bent 4 kartus viešuoju transportu, tikėkitės išleisti apie 6 000-7 000 krw per dieną.

Tada kortele atsiskaitysite metro turniketuose (visada įeidami į stotį ir išeidami iš jos) ir visuose šalies autobusuose. Miesto ir priemiesčio maršrutuose visada įlipate pro priekines duris, o kortelę "paliečiate" prie validatoriaus, esančio šalia vairuotojo. Išlipdami nepamirškite pyptelėti kortele prie validatoriaus, esančio prie galinių durų. Tai vienintelis būdas teisingai apskaičiuoti bilieto kainą.

Keltai

Korėjoje labai išplėtotas keltų ir laivų, jungiančių pakrantės ir atokesnes salas su žemynu ir tarpusavyje, tinklas.

Atskiros laivybos bendrovės ir uostai paprastai neturi savo interneto svetainių, todėl sužinoti tvarkaraščius iš anksto yra gana sudėtinga disciplina. Tačiau faktas tas, kad keltų bilietų niekada nereikia pirkti iš anksto, juos visada pakanka įsigyti vietoje prieš kelionę.

Kainos yra subsidijuojamos, todėl nedidelės. Paprastai ir labai apytiksliai 1 valandos kelionė keltu kainuoja apie 5 500 krw.

Didžiausi uostai: Mokpo, Inčonas, Donghae, Pohangas, Vando. Tačiau pažvelgus į žemėlapį matyti, kad visame pusiasalyje yra šimtai laivų maršrutų.

Šiame straipsnyje gali būti partnerių nuorodų, iš kurių mūsų redakcinė komanda gali gauti komisinių, jei spustelėsite nuorodą. Žr. mūsų reklamos politikos puslapį.

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite