Transportas iš Tokio Narita oro uosto

Fudži ir sakuros

Iš Naritos oro uosto į Tokiją daugiausia važiuosite traukiniu. Yra keletas vežėjų, kuriuos galima lengvai priskirti prie greičiausių, išperkamų su JR pasais ir pigiausių.

Taip pat yra autobusų (limuzinų autobusas, pigus autobusas ir t. t.), kurie važiuoja į pagrindinius viešbučius kiekviename rajone, ir jais galite keliauti tiesiogiai, be persėdimų.

Pavyzdžiui, susisiekimą galite rasti oro uosto interneto svetainėje: narita-airport.jp/en/access.

Tokijo viešbučių kainos - užsisakykite dabar su nuolaida

Pigiausias ir greičiausias susisiekimas

Kad būtų aiškiau, pateikiame trumpus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Pigiausias susisiekimas Narita <-> Tokijas

980 jpy važiuokite Keisėjaus pagrindine linija (dar vadinama "Rapid Express") iki Nippori ir Ueno stočių, kur galite persėsti į Tokijo metro tinklą.

Tiesiai į miesto centrą (Tokijo stotį) pigiausia transporto priemonė už 1 410 jpy "Keisei Access Express" traukiniai (dar vadinami "Keikyu Line"), kurie centre kursuoja kaip Tokijo metro "A" linija.

TYO-NRT autobusai į Tokijo stotį važiuoja už 1 300 jpy ir kursuoja gerokai dažniau nei "Keisei Access Express" traukiniai.

Jei įsigijote "JR-Pass" bilietą, leidžiantį neribotai keliauti tolimojo susisiekimo traukiniais Japonijoje, naudokitės "Narita Express" traukiniais. JR-Pass galioja be apribojimų šiame susisiekime.

Greičiausias Naritos transportas <-> Tokijas

Naritos ekspreso traukiniais greičiausiai pasieksite centrinę zoną per 53-65 minutes (priklausomai nuo stotelių skaičiaus).

Į šiaurės rytinę centro dalį (Ueno ir Nippori) greičiausiai per 60 minučių nuvyksite traukiniu "Keisei Skyliner".

Kaina iki centro Apytikslė kelionės į miesto centrą trukmė Paskirties vietos JR Pass
JR Narita Express (traukinys) 3 070 jpy 53 minutės Tokijo stotis, Šinagawa, Šibuja, Šindžiuku, Jokohama
Keisei pagrindinė linija (traukinys) 980 jpy 75 minutės Ueno, Nippori X
Keisei Skyliner (traukinys) 2 750 jpy 40 minučių Ueno, Nippori X
Keisei Access Express (traukinys) 1 270 jpy 65 minutės Tokijo stotis (Takaracho), Hammatsucho, Haneda X
Autobusai Nuo 1 300 jpy 70-90 minučių Kelios paskirties vietos Tokijuje X

Traukiniai

Dviejų skirtingų bendrovių traukiniai patogiausiai veža į daugelį Tokijo vietų.

JR (Narita Express)

Japonijos geležinkelių "Japan Railways" traukiniai "Narita Express" važiuoja tiesiai į Tokijo centrą, Tokijo stotį, iš kurios toliau važiuoja į Šinagavos stotį.

Čia traukinys dalijasi į dvi dalis. Vienas toliau važiuoja link Jokohamos ir Ofunos, o kita dalis - link Šibujos ir Šindžiuku.

"Narita Express" paslaugas papildo lėtesni ir pigesni "JR Narita Line Rapid" traukiniai.

Kainos ir tvarkaraštis

Bilietus galima įsigyti stotyje esančiame bilietų automate (tik grynaisiais pinigais) arba bilietų kasoje, kur taip pat galima atsiskaityti kortele.

Bilietą taip pat galite įsigyti internetu oficialioje svetainėje jreast.co.jp.

Visuose "Narita Express" ir "JR Line" traukiniuose galite naudotis " JR Pass" kortele, galiojančia tolimoms kelionėms.

Narita Express traukiniai važiuoja 20-30 minučių intervalais. Lėti ir pigūs "JR Line" traukiniai važiuoja nereguliariais 60-120 minučių intervalais.

  • Tokijo stotis
    • Kaina - 3 070 jpy / 5 000 jpy pirmyn ir atgal "Narita Express" traukiniais, nuo 1 350 jpy lėtais "JR Line" traukiniais.
    • Kelionės trukmė - nuo 53 iki 60 minučių (lėti traukiniai - iki 90 minučių)
    • Paskutinis traukinys iš oro uosto - 22:57 val.
    • Pirmasis traukinys į oro uostą - 5:04 val. ryto (JR linija, kelionė trunka 90 minučių), 6:18 val. ryto (Narita Express)
  • Šibuja
    • Kaina - 3 250 jpy / 5 000 jpy į abi puses
    • Kelionės trukmė - 80-91 min.
    • Paskutinis traukinys iš oro uosto - 21:44 val.
    • Pirmasis traukinys į oro uostą - 6:01 val.
  • Šindžiuku
    • Kaina - 3 250 jpy / 5 000 jpy į abi puses
    • Kelionės trukmė - 88-100 min.
    • Paskutinis traukinys iš oro uosto - 21:44 val.
    • Pirmasis traukinys į oro uostą - 5:55 val.
  • Jokohama
    • Kaina - 4 370 JPY
    • Kelionės trukmė - 100-110 min.
    • Paskutinis traukinys iš oro uosto - 21:44 val.
    • Pirmasis traukinys į oro uostą - 5:44 val.

Keisei linija

Kai kurie Keisei linijos traukiniai yra pigiausias susisiekimo iš Tokijo centro variantas, tačiau pigių lėtesnių traukinių yra gerokai mažiau nei brangesnių greitųjų traukinių.

Oficialią informaciją rasite adresu: keisei.co.jp.

Dauguma Keisei linijos traukinių baigiasi Ueno ir Nippori stotyse Tokijo šiaurės rytiniame pakraštyje, kur galima persėsti į Tokijo metro.

  • Keisei Skyliner - visi traukiniai važiuoja iki Nippori ir Ueno stočių, kur ir baigiasi.
    • Kaina - 2 570 jpy į vieną pusę / 5 140 jpy į abi puses
    • Kelionės trukmė - nuo 47 iki 60 min.
    • Dažnumas - 20-25 min.
    • Paskutinis traukinys iš oro uosto - 23.00 val.
    • Pirmasis traukinys iš Ueno - 5:40 val.

Traukiniuose "Keisei Skyliner" galite įsigyti specialių lengvatinių bilietų, į kuriuos įskaičiuoti ir Tokijo metro bilietai. Bilietus galite įsigyti bilietų kasoje arba internetu adresu: keisei.co.jp.

Palyginti su atskirai perkamais "Skyliner" ir metro bilietais, visada sutaupysite 480 jukų už bilietą į vieną pusę ir 1060 jukų už bilietą į abi puses.

  • Skyliner į vieną pusę + Tokijo metro 24 valandoms - 2 890 jpy
  • Skyliner į vieną pusę + Tokijo metro 48 valandoms - 3 290 jpy
  • Skyliner į vieną pusę + Tokijo metro 72 valandoms - 3 590 jpy
  • Skyliner į abi puses + Tokijo metro 24 valandoms - 4 880 jpy
  • Skyliner pirmyn ir atgal + Tokijo metro 48 valandoms - 5 280 jpy
  • Skyliner pirmyn ir atgal + Tokijo metro 72 valandoms - 5 580 jpy

Keisei linijoje kursuoja dar dviejų tipų traukiniai.

  • Keisei Access Express - traukiniai važiuoja iš centro į Tokijo stotį (naudokitės Takaracho stotimi), Hammatsucho (naudokitės Daimono stotimi), o tada skirstosi į Hanedos oro uostą arba Nishi-Magome.
    • Kaina - 1 410 jpy
    • Kelionės trukmė - 70 min.
    • Dažnumas - 40-50 minučių
    • Paskutinis traukinys iš oro uosto - 22:08 val.
    • Pirmasis traukinys iš Takaračo (Tokijo stotis) - 5:10 val.

Nishi-Magome kryptimi važiuojantys traukiniai laisvai persėda į Tokijo metro rožinės spalvos "A - Asakusa" liniją.

Hanedos oro uosto kryptimi važiuojantys traukiniai laisvai persėda į "Keikyu" liniją.

  • Keisei pagrindinė linija - pigiausi ir lėčiausi traukiniai į Naritos oro uostą ir iš jo visada šiek tiek aplenkia Naritą ir Funabaši. Kai kurie traukiniai važiuoja į Nippori ir Ueno stotis (ypač ryte ir po pietų), o kai kurie traukiniai vidurdienį atsiskiria Aoto stotyje ir toliau laisvai važiuoja rožine A metro linija iki Nishi-Magome stoties.
    • Kaina - 980 JPY iki Nippori / Ueno stočių, 1 210 JPY iki Takaracho stoties (Tokijo sen.)
    • Kelionės trukmė - 90 min.
    • Dažnumas - nuo 20 iki 50 minučių

Autobusai

Galite rinktis iš dviejų tipų autobusų. Pigus "Keisei Bus", dar vadinamas "TYO-NRT", važiuoja intensyviu maršrutu iki centrinės Tokijo stoties.

Kitas variantas - brangus "Limousine Bus", kurio privalumas - tiesioginis susisiekimas be persėdimų su daugeliu viešbučių ir Tokijo lankytinų vietų.

Airport Bus TYO-NRT

Šių autobusų didelis privalumas - labai dažni intervalai ir palyginti nedidelė kaina.

Trūkumas - eismo spūsčių rizika, dėl kurios numatytą kelionės laiką galima pailginti daugiau nei 30 minučių.

Už bilietus galima sumokėti "JR Express Bus" kasoje Tokijo stotyje ir oro uoste, o jei ji uždaryta, bilietą galite įsigyti iš vairuotojo. Mokėti galima tik grynaisiais pinigais.

  • Kaina - 1 300 jpy (nuo 23 val. vakaro iki 5 val. ryto kaina - 2 600 JPY)
  • Dažnumas - 10 minučių (vakare iki 35 minučių)
  • Kelionės trukmė - nuo 60 iki 90 minučių
  • Paskutinis autobusas iš oro uosto - 23:20 val.
  • Pirmasis autobusas iš Tokijo stoties - 5:00 val.
  • Oficiali informacija ir stotelių vietos: tyo-nrt.com/en

Limuzinų autobusas

Į įvairius Tokijo rajonus kursuoja daugybė autobusų linijų, kuriomis patogu tiesiogiai keliauti be persėdimų beveik į bet kurią miesto vietą.

Trūkumas tas, kad jie gali ilgai vėluoti dėl eismo spūsčių, taip pat važiuoja rečiau nei traukiniai ar pigūs "TYO-NRT" autobusai.

Autobusai kiekviena linija važiuoja vidutiniškai kas 30-90 minučių, o kelionė iki Tokijo centro trunka apie 60-90 minučių.

Stotelės visada yra tiesiai priešais visus terminalus.

Bilietai ir kainos

Bilietus galima įsigyti atvykimo salėje esančiuose kioskuose arba tiesiogiai stotelėse.

Kainos į Tokijo centrą svyruoja nuo 3 100 iki 3 900 JPY, todėl yra tokios pat arba didesnės nei brangiausių "Narita Express" bilietų kainos.

Visada galite atsiskaityti grynaisiais pinigais ir užsienio kredito kortelėmis.

Tvarkaraščiai ir maršrutai

Iš Naritos oro uosto į visą Tokijo miestą kursuoja dešimtys skirtingų maršrutų, kurių išsamus sąrašas pateiktas toliau pateiktame transporto žemėlapyje.

Išsamų visų maršrutų sąrašą galite peržiūrėti autobusų bendrovės interneto svetainėje: limousinebus.co.jp/timetable.

Į Hanedos oro uostą

Persėdimas iš Naritos oro uosto į Hanedos HND, didesnį oro uostą, esantį arčiau miesto centro, yra labai paprastas ir be persėdimų.

Galite rinktis autobusų linijas ir Keisei/Keikyu traukinius.

Traukinys

Tiesioginiai reisai vyksta 1-2 kartus per valandą, o kelionė trunka apie 100-120 minučių. Pigiausi bilietai kainuoja 1 840 jpy, tačiau yra ir brangesnių jungčių su persėdimu, kurios, ironiška, gali būti greitesnės nei tiesioginiai traukiniai.

Susisiekimą iš Naritos užtikrina "Keisei Access Express" traukiniai. Iš kitos pusės traukiniai vadinami "Keikyu Express".

Aiškiausią jungčių paiešką galima rasti svetainėje google.com/maps.

Autobusai

Autobusai siūlo dažnesnį susisiekimą. Susisiekimą užtikrina bendrovė, vadinama Airport Limousine.

Autobusai važiuoja 1-3 kartus per valandą, o kelionė be persėdimo trunka apie 90-115 minučių, priklausomai nuo eismo intensyvumo.

Bilieto į vieną pusę kaina - 3 600 jp, o išsamų tvarkaraštį galima rasti bendrovės interneto svetainėje: limousinebus.co.jp/timetable.

Šiame straipsnyje gali būti partnerių nuorodų, iš kurių mūsų redakcinė komanda gali gauti komisinių, jei spustelėsite nuorodą. Žr. mūsų reklamos politikos puslapį.

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Tęsti su "Facebook

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite