Kaip atlikti skrydžio užsakymo pakeitimus

Atsipalaiduokite "Cathay" LHR T3 salone

Gyvenime gali pasitaikyti daugybė netikėtų įvykių, kurie gali apsunkinti jūsų suplanuotą kelionę.

Ką turėtumėte daryti, jei reikia pakeisti skrydžio datą arba jį atšaukti ir atgauti pinigus?

Keisti skrydį? Tik jei tai leidžia bilietų kaina

Jei norite savo iniciatyva pakeisti bilietą, būtina žinoti, pagal kokį tarifą jis buvo įsigytas.

Kai perkate skrydį, dauguma oro linijų bendrovių jums siūlo kelis skirtingus tarifų paketus, suskirstytus pagal kainą ir privalumus.

Pavyzdžiui, į pigiausius tarifus paprastai neįskaičiuojamas registruotas bagažas, tačiau dažnai jie taip pat apskritai neleidžia daryti jokių pakeitimų.

Kai kuriuos pigiausius tarifus keisti galima, tačiau už papildomą mokestį + priemoką prie naujos kainos.

Kaip sužinoti, kad galiu keisti užsakymą?

Jei bilietą perkate tiesiogiai iš oro linijų bendrovės svetainės, daugeliu atvejų visos kelionės keitimo ar atšaukimo sąlygas pamatysite pirkdami bilietą, pavyzdžiui, kaip toliau pridėtame paveikslėlyje.

Jei skrydį perkate per kitą agentūrą (OTA), ne visada iš pirmo žvilgsnio gali būti aišku, ar galite keisti skrydį, ar ne.

Gerai žinomos agentūros tai aiškiai nurodo bilieto kainos sąlygose, tačiau daugelis mažiau geros reputacijos pardavėjų iš viso nenurodo skrydžio keitimo galimybės.

Ką galiu pakeisti?

Jei bilieto kaina leidžia keisti skrydį, paprastai galite keisti šiuos dalykus:

  • ✅ skrydžio datą arba laiką
  • ✅ atšaukti visą užsakymą

Ko paprastai keisti negalima?

Saugokitės mokesčių

Keleiviui keičiant arba atšaukiant skrydį beveik niekada nereikia mokėti mokesčių.

Jo dydis priklauso nuo konkretaus bilieto, oro linijų bendrovės ar maršruto ir paprastai svyruoja nuo 100 iki 300 Eur.

  • Pirkdami iš oro linijų bendrovės - mokate oro linijų mokestį
  • Perkant iš agentūros (OTA) - mokate agentūros mokestį + aviakompanijos mokestį

Kada galiu nemokamai pakeisti skrydį?

Vienintelis būdas, kaip galite nemokamai pakeisti skrydį, net jei bilieto kaina visiškai neleidžia keisti skrydžio, yra tas, kad pati oro transporto bendrovė pakeičia ar net atšaukia jūsų skrydį.

Tokiu atveju oro transporto bendrovė visada turi pasiūlyti jums galimybę pakeisti skrydį į kitą arba grąžinti pinigus.

Kaip pakeisti skrydį?

Jei norite pakeisti užsakymą, paprastai turite keletą galimybių.

  • per interneto / mobiliąją programėlę
    • ypač didžiosios oro linijų bendrovės dažnai leidžia keisti per "Manage Booking" ir pan.
    • mažesnėse oro linijose šios galimybės paprastai nėra
  • telefonu
    • daugeliu atvejų greičiausias sprendimas
    • dažnai vienintelis galimas sprendimas, daugelis oro linijų neleidžia susisiekti kitu būdu
    • kai kurios oro linijų bendrovės neturi nemokamos telefono linijos, todėl neturite kito pasirinkimo, kaip tik skambinti į užsienį už didelius mokesčius
  • per socialinius tinklus
    • jei nesinori skambinti telefonu, galite pabandyti susisiekti per oficialius oro linijų bendrovių "Facebook" / "Messenger" / "Instagram" profilius
    • kartais oro linijų agentai čia reaguoja greitai ir gali išspręsti problemą
    • tačiau ši galimybė ne visada prieinama ir ne visada veikia patikimai
  • El. paštas
    • rekomenduojame išbandyti šią galimybę tik tuo atveju, jei turite daug laiko iki išvykimo
    • dažnai oro linijų bendrovės į el. laiškus atsako tik po kelių savaičių arba iš viso neatsako

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Tęsti su "Facebook

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite