"Aegean Airlines" verslo klasės "Airbus A321neo" (ATH-PRG)
Jau trejus metus Graikijos nacionalinis oro vežėjas " Aegean Airlines" yra "mano" oro linijų bendrovė.
Intensyviai kaupiau mylias jų "Miles+Bonus" lojalumo programai, kuri yra lengviausias kelias į "Star Alliance" auksinį statusą ir labai pigius bilietus.
Verslo klasės pirkimas
Oro bendrovė "Aegean Airlines" siūlo nemokamą pakėlimą į verslo klasę "Miles+Bonus" dažno skraidymo programos nariams.
- 2 kartus per metus sidabriniams "Miles+Bonus" nariams.
- 4x per metus "Gold Miles+Bonus" nariams.
Sąlyga - pirminis ekonominės klasės bilietas turi būti įsigytas ne pigiausiu tarifu Light ir, žinoma, pakėlimas į aukštesnę klasę priklauso nuo esamų laisvų vietų.
Tačiau mažiau "komerciniais" maršrutais, pavyzdžiui, maršrutu Atėnai-Praha, sėkmingo bilietų atnaujinimo tikimybė yra gana didelė.
Įsigijau bilietą į vieną pusę Rodas RHO - Atėnai ATH - Praha PRG pagal Flex tarifą iš verslo kelionės į Rodą atgal namo už 132 eur.
Mokamas verslo klasės bilietas man būtų kainavęs 565 eur. Ar būtų verta? Spręskite patys žemiau.
Patikrinkite verslo klasės bilietų kainas svetainėje aegeanair.com
Prašau suteikti aukštesnę klasę tik skrydžiui Atėnai-Praha, nes nenoriu veltui švaistyti nemokamo aukštesnės klasės bilieto trumpam vietiniam skrydžiui, kuriame aptarnavimas sumažintas iki minimumo.
Likus maždaug 72 valandoms iki išvykimo gaunu patvirtinimą, kad būsiu pakeltas į verslo klasę.
Registracija oro uoste
Nors pirmuoju skrydžiu iš Rodo į Atėnus skrisiu ekonomine klase, dėl savo auksinio statuso galiu naudotis ta pačia registracija kaip ir verslo klasės keleiviai.
Rodo oro uoste yra aiškiai pažymėta kasa, skirta tik verslo klasės ir "Star Alliance Gold" keleiviams, o registracija vyksta labai civilizuotai ir greitai.
Ant savo bagažo gaunu žymą "Priority", bet ją būčiau gavęs ir be pakėlimo į aukštesnę klasę tik dėl auksinio statuso.
Verslo klasės keleiviams Rodo oro uoste yra specialus pagreitintas saugumo kelias, kuriame aš nelaukiu nė minutės.
Perkėlimo salėje
Oro bendrovė "Aegean Airlines" Rodo oro uoste neturi poilsio salės net ir "Star Alliance" auksiniams nariams.
Taigi naudojuosi savo "Revolut Metal" planu su neribotu "DragonPass" ir apsilankau vietos The Lounge.
Į "Aegean Airlines" flagmano salę galėsiu patekti, kai 2 valandas praleisiu Atėnuose. Iš ankstesnių apsilankymų jį prisimenu kaip aukštesnį nei vidutinį, todėl labai jo laukiu!
Tačiau kai įlipdamas į Rodo-Atėnų skrydį "Flightradar24" programėlėje pamatau, kad mūsų lėktuvas dar turi išskristi iš Atėnų, man aišku, kad persėdus į kitą lėktuvą iš poilsio salės nieko nebus.
Galiausiai galutinis vėlavimas sustojo ties 90 minučių, todėl tiesiog išlipu iš lėktuvo Atėnuose ir sklandžiai pereinu prie skrydžio į Prahą vartų.
Į poilsio kambarį nespėju. Tačiau tikrai nesiskirsiu su "Miles+Bonus" dažno skraidymo programa, todėl tikrai bus proga ją apžvelgti.
- Patarimas: ar Atėnuose turėsite ilgą naktinį persėdimą? Apsistokite viešbutyje " Sofitel Athens Airport" *****, esančiame tiesiai priešais terminalą.
Įlaipinimas - vienu žodžiu: chaosas
Įlaipinimas vyksta nuo pirmame aukšte esančių "autobusų vartų". Kaip ir kiekvieno apsilankymo didžiausiame Graikijos oro uoste atveju, apgailestauju, kad oro bendrovė, kurios pagrindinis centras yra Atėnuose, turi tokią dosnią lojalumo programą. Man tas oro uostas nepatinka.
Su siaubu pastebiu, kad registracijos darbuotojai visiškai atsidavę bando suskirstyti netvarkingą žmonių būrį į ekonominės ir verslo klasės keleivius ir priskirti mane prie kažkurios vietos.
Paprastai "Aegean Airlines" stengiasi įlaipinant keleivius į lėktuvą išsiųsti atskirus autobusus verslo klasei, tačiau šiandien taip nebuvo.
Į lėktuvą įlipau vienas iš paskutiniųjų...
Salonas ir sėdynės - nuobodi "eurobusiness klasė"
Skrendu į Prahą SX-NAM registracijos lėktuvu, kuris yra 2 metų senumo "Airbus A321neo".
Tačiau net ir naujausiuose lėktuvuose "Aegean Airlines" neturi visavertės verslo klasės vietų, o kaip ir bene visos Europos oro linijų bendrovės, tik tipišką "eurobiznio klasę".
Tai reiškia standartines ekonominės klasės sėdynes su šiek tiek daugiau vietos kojoms ir blokuota vidurine sėdyne.
Ši sėdynė neturi jokių papildomų funkcijų, palyginti su ekonominės klasės sėdynėmis gale - standartinis galvos atramos atlošas, standartinis maisto staliukas, standartinis žurnalų skyrius skrydžio metu ir standartinė atsilenkimo galimybė.
Išskyrus papildomą erdvę kojoms, iš tiesų nėra nieko papildomo.
Užkandžiai skrydžio metu
Pagrindinis verslo klasės privalumas, neskaitant poilsio salės, kurios man neteko išbandyti, yra gerokai geresnis maistas nei ekonominėje klasėje.
Tačiau ar tai galioja ir "Aegean Airlines"? Ši oro linijų bendrovė net ir ekonominėje klasėje nemokamai (pagal Europos standartus) teikia gana gausius užkandžius.
Tačiau galiu atsakingai pareikšti, kad verslo klasėje maisto tikrai daug daugiau.
Valgiaraštį nuo pat pradžių galima rasti priešais jus esančios sėdynės daiktadėžėje.
Per 2 valandų skrydį į Prahą iš viso yra trys paslaugos.
Sveikinimo gėrimas
Tačiau čia yra tik vanduo, sultys arba vynas be riešutų ar kitų užkandžių.
Po sveikinimo gėrimo gauname karštą rankšluostį, kuris taip pat yra papildomas privalumas, palyginti su ekonomine klase.
Pagrindinis patiekalas
Popietinio skrydžio metu patiekiamas standartinis karštas patiekalas su užkandžiu, desertu ir pasirinktais alkoholiniais ir nealkoholiniais gėrimais.
Visas pagrindinis patiekalas patiekiamas ant vieno padėklo, tačiau tai, suprantama, yra standartas trumpuose Europos skrydžiuose.
- Užkandis - tik vienas pasirinkimas: burokėlių salotos su apelsinais, mažomis morkomis ir tzatiki. Esu valgęs ir geresnių, skonis buvo itin blankus.
- Pagrindinis patiekalas - pasirinkimas iš dviejų variantų: kepta vištienos filė su salierų tyre arba žuvis su pomidorais ir bulvėmis. Pasirinkau žuvį, tačiau ir šis patiekalas man nepadarė ypatingo įspūdžio, skonis vėlgi buvo labai blankus.
- Desertas - tik vienas pasirinkimas: manų kruopų halva ir manouri sūris. Tai buvo neabejotinai geriausias patiekalas iš visų valgių. Puikus saldėsis.
Užkandis prieš skrydį
Prieš nusileidimą arba bet kada po pagrindinio patiekalo galite užsisakyti neribotą kiekį gaiviųjų gėrimų, vyno ar alaus arba kokteilių.
Taip pat galima užsisakyti kavos ar arbatos.
Prieš atvykimą nedideli patiekalai neteikiami.
Aš renkuosi kapučino, nors jau ankstyvas vakaras. Žinovai man atleis už tokį faux-pas.
Kitos laive teikiamos paslaugos ir įgula
Palyginti su ekonomine klase, nemokamas tik wi-fi.
Užsiregistravus lėktuve tereikia įvesti rezervacijos kodą, sistema atpažįsta, kad tai verslo klasės bilietas, ir suteikia galimybę naudotis internetu nemokamai.
Greitis yra geras naršyti internete, bet nebepavyksta transliuoti vaizdo įrašų.
Įgula buvo bene šviesiausias visos patirties taškas. Patyrusi stiuardesė ir labai jaunas stiuardas, kita vertus, buvo puikūs.
Jie puikiai suderino paslaugumo ir natūralumo plotmę. Jų elgesys buvo labai profesionalus, tačiau draugiškas ir natūralus.
Mano įvertinimas
Šią konkrečią patirtį man sunku įvertinti.
"Išleidau" tik vieną nemokamą pakėlimą į verslo klasę, todėl man tai de facto nieko papildomai nekainavo.
Tačiau jei būčiau mokantis keleivis arba būčiau įsigijęs verslo klasę už dažnai skraidančių keleivių mylias, būčiau labai nusivylęs.
Salonas ir sėdynės yra standartinės, kaip ir daugumos Europos oro linijų bendrovių, t. y. tikrai neverta mokėti daugiau nei 400 EUR už standartinį ekonominės klasės bilietą.
Mano požiūriu, maistas buvo žemiau vidutinio lygio, o persėdimo į lėktuvą patirtis buvo absoliučiai siaubinga.
O jūs? Ar kitos kelionės su "Aegean Airlines" metu mokėsite papildomai už verslo klasę? O gal jūsų patirtis buvo labiau teigiama?
Kokių kitų skrydžių patyrėme?
Palyginkite, kaip atrodo regioninės verslo klasės kitose oro linijose arba kituose maršrutuose ir lėktuvuose, kitose mūsų apžvalgose.
Šias geriausias apžvalgas jau turime svetainėje:
- Lufthansa", "Airbus A319", Praha-Miunchenas
- "Smartwings", "Boeing 737 MAX 8", Praha-Salala
- Condor, Airbus A320, Frankfurtas-Praha
Šie skrydžiai bus vykdomi artimiausiais mėnesiais:
- Egyptair", "Airbus A320neo", Kairas-Miunchenas
- Lufthansa, Airbus A320neo, Miunchenas-Kairas
- ITA Airways, Airbus A321neo, Kairas-Roma
Ar liko klausimų?
Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...