"Air India" verslo klasės lėktuvu "Boeing 787" iš Milano į Melburną
Indijos nacionalinio oro vežėjo "Air India" verslo klasė yra viena prasčiausiai vertinamų pasaulyje, ypač "Boeing 777-300" ir "Boeing 787-8" lėktuvuose.
Savo kailiu patyriau "Air India" verslo klasę ir skridau 4 skrydžius "Boeing 787-8" lėktuvu.
Maršrutas ir bilieto kaina
Pasirinkau "Air India" dėl dviejų priežasčių - geros kainos ir didelio mylių skaičiaus.
Skrydis iš Milano į Melburną ir atgal kainavo 1 937 eur. Šiuo metu renku mylias pagal Graikijos oro linijų bendrovės " Aegean Airlines" lojalumo programą "Miles+Bonus", pagal kurią už Z tarifo klasę, kuria buvo atliktas užsakymas, skiriama 200 % mylių.
Bilietas buvo įsigytas tiesiogiai per "Air India" svetainę.
Sužinokite dabartines verslo klasės bilietų kainas - airindia.com
Už visus skrydžius iš viso uždirbau 47 756 mylias.
Maršrutas buvo iš Milano MXP į Melburną MEL su ilgu persėdimu Delyje DEL. Grįždamas atgal turėjau papildomą tarpinį skrydį Mumbajuje BOM ir vietinį skrydį į Delį.
| Maršrutas | Orlaivio tipas | Sėdynės | Skrydžio trukmė |
|---|---|---|---|
| Milanas - Delis | 787-8 | 2D | 8:05 |
| Delis - Melburnas | 787-8 | 3F | 11:45 |
| Melburnas - Mumbajus | 787-8 | 2F | 11:50 |
| Mumbajus - Delis | A320 | 2F | 2:05 |
| Delis - Milanas | 787-8 | 1J | 8:30 |
Greita registracija
Išbandžiau registraciją visuose oro uostuose, nes Delyje abiem kryptimis buvo daugiau nei 24 valandų tarpinis sustojimas (deja, reikėjo Indijos vizos).
Registracijos stalai nuosekliai padalyti ekonominės ir verslo klasės keleiviams, o visuose oro uostuose per 3 minutes prie registracijos visiškai nebuvo eilių.
Oro uostų poilsio kambariai
Verslo klasės keleiviai prieš išvykdami gali naudotis oro uosto poilsio kambariais.
Parengėme išsamias visų mūsų aplankytų poilsio kambarių apžvalgas. Deja, neturėjome galimybės apsilankyti pagrindinėje "Air India" salėje Delyje (Maharaja Lounge), kuri buvo remontuojama. Tačiau tuo metu "Air India" keleiviai gali naudotis puikiu "Encalm Privé" poilsio kambariu.
Apsilankėme šiuose salonuose:
- Montale, Milane, MXP
- Encalm Privé Delio oro uoste DEL
- "Air New Zealand" Melburno oro uoste MEL
Pirmenybinis įlaipinimas ir sveikinimo gėrimas
Dėl įlaipinimo proceso taip pat negaliu parašyti jokių nusiskundimų.
Aukščiausios klasės keleiviai ir šeimos su vaikais visada buvo įlaipinami pagal pirmenybę.
Iškart po įlaipinimo kiekvienam keleiviui siūlomas sveikinimo gėrimas (apelsinų sultys, granatų sultys, vanduo, šampanas arba pieno masala). Jums duodamas karštas arba šaltas rankšluostis rankoms ir veidui nusišluostyti.
Kajutės išplanavimas: nėra privatumo
Vos įlipus į lėktuvą pirmuoju skrydžiu, iš pirmo žvilgsnio buvo aišku, kad "Air India" lėktuvo "Boeing 787-8" verslo klasė nebus viena mėgstamiausių.
Nors daugelyje oro linijų yra 2-2-2 vietų išdėstymas, mes vis dar teikiame pirmenybę oro linijoms, kuriose kiekviena verslo klasės vieta turi tiesioginį priėjimą prie praėjimo, t. y. 1-2-1 vietų išdėstymas.
Taigi A ir J sėdynės prie lango niekada neturi tiesioginės prieigos prie praėjimo, o jei jūsų bendrakeleivis sėdynę atlenkia į lovos padėtį, jums teks gana nepatogiai ją kirsti.
Nors tarp sėdynių galima ištraukti "pertvarą", ji nėra net 20 cm aukščio, todėl privatumo jausmo jokiu būdu negalima sukurti.
Sėdynės detalė: purvas ir sulūžusios dalys
Kalbant apie pačią sėdynę - pagrindinę priežastį, dėl kurios norime skristi verslo klase, mūsų nuogąstavimai pasitvirtino.
Šiuo požiūriu "Air India" tikrai yra viena blogiausių oro linijų bendrovių, ir nors visi mūsų skrydžiai vyko keturiais skirtingais lėktuvais, situacija visada buvo tokia pati.
Sėdynės purvinos ir neprižiūrimos, plastikinės sėdynių dalys dažnai sulaužytos ir įvairiai apklijuotos.
Blogiausia situacija susiklostė per ilgiausią visos kelionės iš Delio į Melburną skrydį, kai sėdynių valdymo įtaisai buvo visiškai sugedę.
Įgulai teko rankiniu būdu išskleisti sėdynę į "plokščią lovos" padėtį, tačiau, deja, sėdynės nepavyko atsukti į visiškai horizontalią padėtį, todėl patogiai miegoti nebuvo kur.
Patogumas ir sėdynės valdymas
Jei atidėtume į šalį siaubingą būklę ir purvą, pačios sėdynės būtų palyginti patogios.
Jei tik dabar veikia valdymas, sėdynę galima išlankstyti į pilno dydžio lovą.
Valdikliai šiek tiek pasenę, bet labai paprasti, o sėdynę į horizontalią padėtį galite lengvai reguliuoti patys, be ekipažo pagalbos, paspaudę mygtuką.
Sėdynė labai plati, o tarpas tarp eilių yra 188 cm.
Staliukas yra tarp sėdynių po valdymo įtaisais ir jį galima labai lengvai išskleisti ir vėl sulankstyti be įgulos pagalbos.
Bendra miego kokybė ir komfortas sėdint buvo visai neblogi. Gaila tik dėl visur esančio purvo, kurį keleivis suvokia nenoriai ir kuris gerokai sumažina komfortą.
Kiekvienoje sėdynėje taip pat įrengtas tarptautinis universalus kištukinis lizdas. Tačiau pasikliauti, kad jis veiks, nėra gerai. Iš 4 skrydžių prie mano sėdynės esantis kištukas veikė tik du kartus.
Amenity kit
Kiekvienoje sėdynėje yra tradicinis Amenity kit, nedidelė tualeto reikmenų dėžutė, taip pat kitų naudingų asmeninių daiktų.
Pats "Tumi" patogumų rinkinys yra didelėje juodoje plastikinėje dėžėje.
Dėžutėje yra akių šešėlis, kojinės, elnio lajaus lūpų dažai ir du rankų bei kūno kremai.
Be to, keleivis turi šlepetes, dvi antklodes (ploną ir storesnę), pižamą (tik S, M, L dydžių), dvi pagalves ir sėdmaišį miegui. Dėl ant sėdynių esančio purvo tikrai rekomenduojame visada naudoti šį pagalvėlį.
Vidutiniškas aptarnavimas ir profesionali įgula
Gaivieji gėrimai skrydžio metu kartu su sėdyne yra vienas iš pagrindinių verslo klasės patirties komponentų.
Kaip didžiausią teigiamą dalyką neabejotinai turime išskirti įgulą. Visų keturių skrydžių metu įgula buvo labai profesionali, gerai apmokyta ir palankiai nusiteikusi klientų atžvilgiu.
Tačiau įgulos elgesys taip pat buvo natūralus ir draugiškas.
Patį aptarnavimą ir maistą skrydžio metu vertintume vidutiniškai. Maisto nebuvo nei daug, nei jis buvo pirmos klasės. Kita vertus, jis nebuvo ir labai blogas, o jei buvote išalkę, visada galite užsisakyti iš įgulos papildomų užkandžių (kavos, sausainių, riešutų ir t. t.).
Pats aptarnavimas šiek tiek skiriasi priklausomai nuo skrydžių trukmės ir laiko.
Paprastai prieš pakylant įgula apeina visus keleivius ir užrašo, kokį patiekalą jie pasirinko iš meniu.
Milanas - Delis
Pirmojo skrydžio trukmė - šiek tiek mažiau nei 8 valandos. Išskrendama 20 val. vietos laiku, o į Delį atvykstama 8.30 val. ryto.
Patiekiami du patiekalai.
Pagrindinis patiekalas iš karto po pakilimo ir pusryčiai prieš nusileidimą.
Delis - Melburnas
Ilgiausias iš mūsų skrydžių truko beveik 12 valandų, iš viso patiekiami 3 patiekalai.
Skrydis pakyla 1:00 val. nakties ir nusileidžia 18:20 val. vietos laiku.
Iškart po pakilimo gauname nedidelį karštą užkandį.
Deja, per pusryčius miegame, todėl meniu nuotraukoje matote tik pasirinkimą. Tačiau pagrindinės paslaugos nepraleisime:
Melburnas - Mumbajus
Skrydis trunka daugiau nei 11 valandų. Iš Melburno jis pakyla 20.00 val. vakaro, o Mumbajuje nusileidžia netrukus po 2.00 val. nakties.
Vėlgi, iš viso yra trys paslaugos - pagrindinis patiekalas iškart po pakilimo, nedidelis karštas užkandis skrydžio viduryje miegui ir pusryčiai prieš nusileidimą.
Delis - Milanas
Skrydis atgal į Milaną vyksta civilizuotomis valandomis ir visą dieną.
Išskrendama 14:00, o atvykstama 18:40 vietos laiku.
Pradedame pagrindiniu patiekalu, o prieš nusileidimą mums patiekiamos salotos ir desertas. Vaisių dubenėlį pasirenkame tik per antrąjį aptarnavimą.
Priešistorinė IFE
Žinoma, turime paminėti laive esančią pramogų sistemą.
Ji "Air India" lėktuve "Boeing 787-8" yra tikrai priešistorinė. Ekranai nėra didelės raiškos ir, kiek pastebėjome, visuose skrydžiuose bent vieno keleivio IFE apskritai neveikė.
Netgi pas mus 3 iš 4 skrydžių metu IFE teko paleisti iš naujo skrydžio metu, nes ji užšalo.
Tačiau filmų ir serialų pasirinkimas yra gana gausus ir įdomus net per daugiau nei 12 valandų skrydį. Skrydžių schemos yra itin prastos kokybės ir, tiesą sakant, per daugelį savo skrydžių nepamename blogesnio dizaino.
Valdymas vyksta per sėdynėje esantį valdiklį.
Mano įvertinimas
Patvirtinome daugybę pranešimų apie purvinas ir prastai prižiūrimas "Air India" verslo klasės sėdynes.
Ar skristume dar kartą? Tikriausiai ne. Ne "Boeing 787-8" lėktuvu. Jei pasitaikytų panaši palanki kaina, tuomet tikrai svarstyčiau galimybę skristi "Air India" tik dėl galimybės uždirbti dažnai skraidančiųjų mylių.
Šiuo metu "Air India" lėktuvų parką papildo naujais "Airbus A350" lėktuvais, kuriuose verslo klasės sėdynių išdėstymas 1-2-1 atrodo daug geriau. Mes tikrai svarstytume galimybę skristi šiuo orlaiviu.
Įsigykite verslo klasės skrydį airindia.com
Oro bendrovės "Air India" "Boeing 787" verslo klasės lėktuvo klasė galėtų būti vidutinė arba šiek tiek aukštesnė už vidutinę, jei bus vykdoma gera techninė priežiūra. Tiesą sakant, aptarnavimas visai neblogas, neturime absoliučiai jokių nusiskundimų dėl įgulų ir net antžeminė patirtis oro uoste buvo gera.
Kokius kitus skrydžius patyrėme?
Kitose mūsų apžvalgose palyginkite, kokia yra tolimųjų skrydžių verslo klasė kitose oro linijose arba kitais maršrutais ir lėktuvais.
Šių geriausių atsiliepimų jau turime svetainėje:
- "Lufthansa", "Allegris" verslo klasė, "Airbus A350", MUC-EWR
- Condor, Verslo klasė, "Prime Seat", "Airbus A330-900neo", JNB-FRA
Šie skrydžiai bus vykdomi artimiausiais mėnesiais:
- "Etihad Airways", Verslo klasė, "Boeing 787-9", PRG-AUH
- "Etihad Airways", verslo klasė, "Airbus A321LR", AUH-KBV
- "Lufthansa", pirmoji klasė, "Boeing 747-8", FRA-HND
- "Lufthansa", "Allegris" pirmoji klasė, "Airbus A350", HND-MUC
Ar liko klausimų?
Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...