Atsiliepimai Condor Prime Seat A330neo (JNB-FRA) - geriausia verslo klasė?

Pagrindinė vieta

Kai 2022 m. Vokietijos "Condor" pristatė "Airbus A330-900neo" verslo klasę, man iš karto buvo aišku, kad tiesiog privalau ją išbandyti!

Atostogų oro linijų bendrovei tai buvo didelis žingsnis, sukėlęs sąmyšį oro linijų pramonėje. Nes jis atrodo puikiai! Daug geriau nei daugelio didžiųjų oro linijų verslo klasė...

Ar tikrai "Condor" verslo klasė yra viena geriausių Europoje? Aš pats ją išbandžiau 2025 m. rugpjūtį. Ar jūs taip pat naudojotės "Condor" verslo klase ir kaip jums patiko?

Patikrinkite verslo klasės kainas Condor.com

Verslo klasės pirkimas

Prireikė 3 metų, kol atsirado galimybė išbandyti naująją verslo klasę. Tačiau planuojant kelionę namo iš verslo kelionės į Kvala Lumpūrą ir Mauricijų, tokia galimybė pasitaikė.

Mano datoms skrydžio į vieną pusę iš Mauricijaus į Prahą per Frankfurtą kaina buvo pagrįsta 1 250 Eur, o tai yra padori kaina.

Tačiau galiausiai susidūriau su dar geresniu pasiūlymu: Johanesburgas - Frankfurtas - Praha už 1 000 eur. Džiaugiausi, kad galėjau pratęsti savo kelionę 3, tvarkydamas gidų dokumentus Pietų Afrikos Respublikos oro uostuose.

Be to, su "Condor" galite uždirbti "Alaska Airlines" lojalumo mylių, o tai man yra geriausias "OneWorld FFP" aljansas.

Bilietą perku likus 2 mėnesiams iki išvykimo tiesiogiai per condor.com.

Iš karto, kai išsirenku vietas, papildomai moku 199 eur už Business Class Prime Seat. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kuo skiriasi standartinė vieta nuo "Prime" vietos.

  • Maršrutas: Johannesburg JNBFrankfurt FRA (ir skrydis į Prahą PRG su persėdimu "Airbus A320")
    • Patarimas: Perskaitykite kitą mano verslo klasės apžvalgą apie skrydį FRA-PRG
  • Skrydžio trukmė: 10,5 val.
  • Sėdynė: 2K
  • Lėktuvas: Airbus A330-900neo, D-ANRF (mėlynos juostelės)

Registracija oro uoste

Registruojuosi internetu likus 24 valandoms iki išvykimo, bet kadangi keliauju su registruotu bagažu, vis tiek turiu apsilankyti oro uosto registratūroje.

Condor naudojasi Johanesburgo JNB B terminale esančiomis registracijos kasomis, kurios atsidaro likus 3,5 valandos iki išvykimo.

Verslo klasės keleiviams skirtos specialios kasos, todėl eilėje nelaukiu nė minutės.

Verslo klasėje galioja 30 kg svorio apribojimas, o bagažui suteikiamas prioritetinis žymėjimas. Kitų klasių bagažo limitus ir didžiausius rankinio bagažo matmenis galite sužinoti mūsų " Condor" bagažo puslapyje.

Gaunu įlaipinimo korteles iki pat Prahos, todėl Frankfurte man nereikia palikti tranzitinės zonos.

  • Mūsų patarimas: nakvynę patogiai praleiskite 5* viešbutyje " InterContinental", esančiame tiesiai priešais Johanesburgo oro uosto terminalą.

"Bidvest" salė ir įlaipinimas

Johanesburge "Condor" naudojasi "Bidvest Lounge" sale tarptautiniame A terminale.

Jis yra gana aukštesnio lygio nei vidutinis sutartinis salonas, kuriuo naudojasi daugelis oro transporto bendrovių ir į kurį galima patekti naudojantis daugybe dažno keleivio ir kredito kortelių.

Sėdynės patogios, dušo nereikia laukti 15 minučių, o maisto pasiūla labai padori.

Išsamiau apie "Bidvest Lounge" rašau savo apžvalgoje.

Likus mažiau nei valandai iki išvykimo, palieku salę ir einu link vartų.

Verslo keleiviams prieš įlaipinimą yra sukurta atskira zona su sėdimomis vietomis.

Įlaipinimas vyksta pagal tvarkaraštį ir yra labai gerai organizuotas. Koks pokytis, palyginti su paskutine mano verslo klasės kelione su "Aegean Airlines"!

Verslo klasės salonas - puikus pirmasis įspūdis

Lėktuve "Airbus A330-900neo" "Condor" yra 30 verslo klasės vietų 8 eilėse ir 1-2-1 konfigūracija.

Pirmoje eilėje yra 4 Prime Seat, o likusias sudaro 26 standartinės verslo klasės vietos.

Pirmasis įspūdis puikus.

Neslepiu, kad toks beprotiškas "dryžuotas" identitetas, kurį "Condor" naudoja nuo 2022 m., yra mano mėgstamiausias visų laikų oro transporto bendrovių dizainas.

Dryžiai yra visur, net ir verslo klasėje, tačiau visas salonas dėl tamsiai mėlynos spalvos, derinamos su medžio imitacija, atrodo labai elegantiškai!

Amenity-kit ir užkandžių krepšelis

Priedai ir patogumai, skirti skrydžiams padaryti malonesnius, yra neatsiejama verslo klasės dalis, ypač tolimųjų skrydžių metu.

Šiuos patogumus "Prime Seat" keleiviai ras savo vietoje:

  • Triukšmą slopinančias ausines IFE (bet galite naudoti ir savo ausines, kurios prie monitoriaus jungiamos "Bluetooth" ryšiu).
  • nedidelis krepšys - travel organizer
  • Amenity-kit, kuriame yra:
    • Dantų šepetėlis
    • akių kaukė
    • kojinės
    • "Rituals" kosmetika - elnio lajaus lūpų balzamas, rankų kremas, veido drėkinamasis kremas, kūno purškiklis

Ant pėdkelnių rasite kitų reikmenų.

  • Šlepetės
  • Pagalvė
  • Antklodė
  • Patalynė

Prieš valgį įgula visada pasiūlo karštų drėgnų rankšluosčių rankoms ir veidui nusišluostyti.

Po pakilimo įgula dar pasiūlys pižamų (deja, mano skrydžio metu buvo galima įsigyti tik L/XL dydžio pižamų), taip pat labai gražų krepšelį įvairių užkandžių, kurių negauna standartinėse vietose sėdintys keleiviai.

Prime Seat vs. Standard Seat - Kokie yra skirtumai?

Dabar apžvelkime, kuo skiriasi pirmoji "Prime" sėdynių eilė nuo likusios salono dalies.

Sėdynės "Prime", palyginti su standartinėmis sėdynėmis, turi šiuos privalumus:

  • Didžiulė erdvė - sėdynės žingsnis yra lygus 2 metrams, palyginti su 112 standartinės verslo sėdynės centrų.
  • Itin plati kojų atrama, kuri gali būti naudojama ir kaip sėdynė, kad galėtumėte kartu su kelionės draugu pavalgyti.
  • Didesnis IFE monitorius (24 colių, palyginti su 17 colių standartinėje sėdynėje)
  • Nedidelė daiktadėžė šalia kojų atramos (standartinėse sėdynėse tokios spintelės nėra)

Standartinė sėdynė

"Prime" sėdynė (daugiau nuotraukų toliau)

Be to, palyginti su standartine sėdyne, gausite keletą papildomų nedidelių, bet malonių privalumų:

  • Užkandžių krepšelis
  • Pižamą
  • patogumų rinkinį su "Riutals" produktais (su standartine sėdyne galima įsigyti tik labai paprastą patogumų rinkinį)

Prime Seat apžvalga - geriausia vieta Europos danguje?

Sėdžiu savo 2K sėdynėje ir jau pirmas jausmas yra nuostabus. Sunkiai prisimenu, ar esu patyręs erdvesnę verslo klasės sėdynę.

Vietos kojoms tikrai labai daug - tiek ilgio, tiek pločio, nes yra didžiulė atrama kojoms. Sėdynė maloniai plati ir pakankamai minkšta.

Šalia kojų atramos esanti patogi spintelė puikiai tinka, pavyzdžiui, kelionės dokumentams ar įlaipinimo kortelėms laikyti. Į ją taip pat galima įdėti telefoną.

Be to, tarp sėdynės ir praėjimo yra gana didelė daiktadėžė, tačiau joje nėra rakinamos spintelės.

Sėdynės valdymas yra labai paprastas ir intuityvus po porankiu esančiais jutikliniais mygtukais. Sėdynę galima greitai ir lengvai išskleisti į lovą be keleivių salono įgulos pagalbos.

Sėdynėje taip pat yra universalus kištukinis lizdas, įskaitant USB-A ir USB-C jungtis.

Valgomojo stalas yra tvirtas ir ištraukiamas spustelėjus apačioje. Kadangi "Prime Seat" sėdynėje yra tiek daug vietos, galite saugiai palikti sėdynę su išskleistu stalu, o tai yra puiku.

Pirmieji įspūdžiai puikūs, ir galiu drąsiai teigti, kad Prime Seat Condor klasikine išskleidžiama forma yra viena geriausių verslo klasės sėdynių, kuriomis esu skridęs.

Palyginus šią sėdynę su mano paskutiniu tolimojo skrydžio "Air India" verslo klase, skirtumas negali būti didesnis.

Išskleidus sėdynę į lovą - kaip aš miegojau?

Bet, žinoma, svarbiausia vyksta tarp pagrindinės paslaugos ir rytinių pusryčių - ypač ilgo naktinio skrydžio metu.

Lova verslo klasėje.

Sėdynę išlankstyti labai paprasta, paspaudus mygtuką.

Prieš tai, žinoma, einu į tualetą persirengti pižamos.

Lova yra 2 metrų ilgio, o dėl "Prime Seat" pločio galite patogiai miegoti absoliučiai bet kurioje padėtyje.

Antklodė labai graži, su "Condor" logotipu ir būdingomis juostelėmis.

Jei sėdynė nuo praėjimo būtų atskirta kokia nors pertvara, jausčiausi labiau kaip pirmojoje, o ne verslo klasėje.

Įsigykite verslo klasės skrydį adresu condor.com

Tačiau jei kalbame apie privatumo jausmą, jis suteikiamas ir be ekrano ar durų. Nes jei atsigulsite, nematysite nei praėjimo, nei tuo labiau kitų keleivių.

Nors buvau kupinas įspūdžių ir iš tikrųjų nenorėjau miegoti, galiausiai užmigau virš Kamerūno ir pabudau maždaug po 6 valandų virš Europos.

Per visą laiką nepabudau nė karto - puiki patirtis!

Maistas skrydžio metu

Sėdynė puiki, lova puiki, bet kaip su aptarnavimu ir maisto kokybe?

Užkandžiai standartinių sėdynių ir "Prime Seat" keleiviams yra vienodi.

Sveikinimo gėrimas ir žemės riešutai

Pirmoji paslauga prieš pakilimą - sveikinimo gėrimas. Galite rinktis putojantį vyną, sultis arba vandenį.

Keliaudamas vienas beveik nevartoju alkoholio, todėl renkuosi apelsinų sultis.

Prieš pradėdamas studijuoju atspausdintą meniu, kuris yra prie kiekvienos sėdynės.

Prieš pagrindinį patiekalą gauname riešutų ir vandens.

Pagrindinis patiekalas

Labai vertinu tai, kad pirmoji paslauga būna praktiškai iš karto po įlaipinimo į lėktuvą, kad naktinio skrydžio metu būtų maksimaliai išnaudota galimybė išsimiegoti.

Užkandžiai yra įvairūs, tarp jų - krevetės, cukinija, humusas, duona ir salotos. Tačiau pasirinkimo nėra - siūlomas tik vienas užkandžių variantas.

Įgula labai efektyvi ir dėmesinga, o derlių nuima praktiškai iškart, kai tik baigiu doroti.

Pagrindinis patiekalas atkeliauja po kelių minučių. Čia galima rinktis iš 3 skirtingų patiekalų. Aš pasirinkau lašišą su basmati ryžiais.

Visiškai atvirai. Nebuvau labai sužavėtas nei užkandžiu, nei pagrindiniu patiekalu.

Ir žuvis, ir ryžiai buvo gana išsausėję, kita vertus, porcija buvo didelė. Esu valgęs ir blogiau, bet tikrai esu valgęs daug geresnių patiekalų lėktuve.

Prieš desertą gavau nedidelę sūrio lėkštę.

Tačiau saldi taškutė pabaigoje - kokosų tartaletė su pasiflorų užpilu - pasakiška!

Pusryčiai

Skrydžio viduryje užkandžiai skrydžio metu neteikiami, bet tai suprantama naktiniame maršrute. Asmeniškai aš vis tiek nesinaudočiau midflight-snack - juk net nespėjau suvalgyti visų keksiuko užkandžių.

Likus maždaug valandai iki nusileidimo gauname pusryčius.

Deja, pasirinkimo nėra - siūloma tik 1 rūšis.

Pusryčiai tikriausiai buvo silpniausia viso skrydžio grandis. Porcijos buvo labai mažos ir labai neįdomios kulinariniu požiūriu.

Aptarnavimas skrydžio metu ir įgula

Pirmiausia turiu pabrėžti puikų įgulos darbą!

Jiems tiksliai pavyko suderinti paslaugumą ir atsipalaidavusį neįpareigojantį elgesį tuo pačiu metu. Aptarnavimo greitis taip pat buvo absoliučiai puikus, o tai ypač vertinu naktiniuose skrydžiuose, kai norisi kuo ilgiau išsimiegoti.

Pramogų sistema

Didžiulis 24 colių monitorius su 4K raiška turi ne tik verslo klasės, bet ir pirmosios klasės pramogų sistemos specifikacijas.

Tačiau svarbiausia, kai perverčiate filmų ir televizijos laidų pasiūlą.

Tiesą sakant, turbūt niekada nesu susidūręs su tokia didžiule pasiūla, įskaitant naujausius dabartinius filmus. Absoliučiai tobula!

Ekranas yra lietimui jautrus, bet kadangi jis yra beveik 2 metrų atstumu nuo manęs, yra modernus nuotolinio valdymo pultelis. Tiesą sakant, jis nėra labai jautrus ir apskritai nelabai intuityvus.

Standartinėse sėdynėse esantys monitoriai yra tik 17 colių, bet vis tiek labai geros kokybės. Juose rodomų filmų ir televizijos laidų asortimentas identiškas.

Belaidis internetas

Verslo klasės keleiviams nemokamas internetas prieinamas viso skrydžio metu.

Wi-fi veikia skrydžio metu skrydžio lygyje, t. y. ne kilimo ir tūpimo metu.

Interneto greitis labai skiriasi priklausomai nuo to, kur tuo metu yra lėktuvas. Aš internetu naudojausi pokalbiams. Taip pat bandžiau dirbti, tačiau tai buvo praktiškai neįmanoma vien dėl prasto greičio.

Visiems keleiviams po pakilimo įteikiama kortelė su prieigos kodu, kurį reikia įvesti prisijungiant prie wi-fi.

Tualetai

Kas 30 keleivių yra 3 tualetai, skirti tik verslo klasės keleiviams.

Tualetai visada buvo nepriekaištingai išvalyti, o iš šalia kriauklės esančio krepšelio galima pasiimti gaivinančių servetėlių arba ausų kamštelių.

Išvada - ar "Condor" turi geriausią verslo klasę Europoje?

Prisipažinsiu, kad tikriausiai negaliu būti pernelyg objektyvus. Condor" yra mano mylimas prekės ženklas dėl savo unikalaus dryžuoto dizaino.

Ir šį jausmą tik sustiprino absoliučiai puiki verslo klasės patirtis.

Pliusai

  • "Prime Seat" yra vienas geriausių kietųjų produktų Europoje (kaip sėdynė ir kaip lova)
    • net standartinės sėdynės atrodo gerai ir yra aukštesnės nei vidutinės
  • Modernus 1-2-1 vietų išdėstymas, užtikrinantis daug privatumo
  • Puiki pramogų sistema, prilygstanti net " Emirates" IFE
  • Profesionali įgula
  • Dažnai palankios kainos

Trūkumai

  • Maistas - pusryčiai - blogiausi, kokius teko patirti verslo klasėje, ir menkas pasirinkimas (tik 1 užkandžių ir pusryčių pasirinkimas)
  • Šiek tiek neintuityvus IFE valdiklis
  • Labai paprastas patogumų rinkinys, jei keliaujate standartinėje vietoje

Ar "Condor" turi geriausią verslo klasę Europoje? Tikriausiai bus geresnių, ypač kalbant apie maistą. Tačiau, jei atsižvelgsite į dažnai labai geras kainas, puikias vietas ir profesionaliai parengtas įgulas, manau, sutiksite su manimi, kad "Condor" verslo klasė tikrai yra aukštesnė už vidutinę.

Kaip atrodo eurobusiness klasė regioniniais maršrutais? Peržiūrėkite mano apžvalgą apie skrydį iš Frankfurto į Prahą.

Verta mokėti papildomai už Prime Seat?

Visai galiausiai įvertinkime, ar vėl mokėčiau 199 eurus už aukščiausios klasės vietą 1-oje eilėje.

Stadnardo sėdynės taip pat atrodė patogios, tačiau jei esate aukštas arba stambesnis, manau, kad priemoka už "Prime Seat" tikrai nebus veltui išleisti pinigai.

Tiesiog yra gerokai daugiau vietos į ilgį ir plotį.

Žinoma, tikriausiai nemokėčiau 199 eurų už pižamą, papildomą saldumynų krepšelį ir geresnį patogumų rinkinį, bet mokėčiau už patogumą.

O kaip jūs, ar mokėtumėte papildomai už "Prime Seat" sėdynę?

Patikrinkite verslo klasės kainas condor.com

Kokių kitų skrydžių patyrėme?

Palyginkite, kaip atrodo tolimųjų skrydžių verslo klasė kitose oro linijose arba kituose maršrutuose ir lėktuvuose, kitose mūsų apžvalgose.

Šiuos geriausius atsiliepimus jau turime svetainėje:

Šie skrydžiai mūsų laukia artimiausiais mėnesiais:

  • "Etihad Airways", verslo klasė, "Boeing 787-9", PRG-AUH
  • "Etihad Airways", verslo klasė, "Airbus A321LR", AUH-KBV
  • "Lufthansa", pirmoji klasė, "Boeing 747-8", FRA-HND
  • "Lufthansa", "Allegris" pirmoji klasė, "Airbus A350", HND-MUC

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Tęsti su "Facebook

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite