Kioto - transportas ir Kelionės po šalį

Kioto

Kioto viešojo transporto tinklas yra tankus, jį sudaro metro, keli autobusų vežėjai, turistiniai autobusai ir keli geležinkelio vežėjai.

Į visas lankytinas vietas dažniausiai vyksite autobusais. Tačiau tikėkitės ilgo kelionės laiko ir dažnai labai perpildytų automobilių.

Metro taip pat užtikrina greitą susisiekimą, tačiau, skirtingai nei autobusai, jis aptarnauja daugiau vietinius gyventojus ir į daugelį lankytinų vietų visai nevažiuoja.

Greičiausias būdas nuvykti į Arašijamos rajoną - traukiniu.

10 geriausių viešbučių Kiote

Patogūs dienos bilietai

Skirtingose transporto bendrovėse taikoma skirtinga bilietų sistema, todėl, ypač perkant persėdimo ar dienos bilietus, gana sunku žinoti, kurioms linijoms konkretus bilietas galioja, o kurioms - ne.

Kiote yra dvi pagrindinės dienos bilietų rūšys + vienas populiarus bilietas visai Kansai teritorijai.

Kaina Galiojimas
Metro ir autobusų 1 diena 1 100 JPY

Kioto metro
Kioto miesto autobusas
Kioto autobusas *
Vakarų JR autobusas *
Keihan autobusas *

Metro 1 diena 800 jpy Kioto metro
Kansai geležinkelio bilietas 5 600 jpy - 2 dienos
7 000 jpy - 3 dienos
Kioto metro
Osakos metro
Privatūs geležinkeliai (Kansai regionas) **
Tramvajai ir kai kurie lynų keltuvai

* Šių vežėjų visos dienos bilietas galioja tik kai kuriose linijose:

  • Kijoto autobusai - galioja visuose maršrutuose, išskyrus 10, 18, 32, 34, 51, 54, 90, 95 maršrutus.
  • Vakarų JR autobusas - galioja tik maršrutu Kioto stotis - Toganoo (Tako-Keihoku linija)
  • Keihan Bus - galioja tik 29, 29C, 84, 901 maršrutuose

** Kansai Railway Pass Kioto ribose galioja ne visiems geležinkelio vežėjams:

  • JR traukiniuose - negali būti naudojamas
  • Keihan geležinkelis - galima naudoti
  • Eizan Railway - galima naudoti, išskyrus įlaipinimą Demachyianagi stotyje (taigi, jei persėdate iš Keihan Railway, turite sumokėti už bilietą artimiausioje stotyje "Mototanaka" arba eiti apie 1 km pėsčiomis)
  • Eizan keltuvai - negalima naudotis
  • Hankyu Railway - galima naudotis
  • Kintetsu geležinkelis - galima naudotis
  • Randen tramvajais (Keifuku geležinkelis) - negalima naudotis

Metro ir autobusai 1 diena

Visos dienos bilietas abiem metro linijomis ir visomis Kioto autobusų linijomis - tai geriausias būdas keliauti po miestą.

  • 1 100 jpy
  • Galioja 1 kalendorinę dieną, o ne 24 val.

Apsimoka, jei per 1 dieną važiuosite daugiau nei 4 kartus metro ar autobusu, tačiau tai nesunkiai pavyks, jei aplankysite 2-3 toliau vienas nuo kito esančius lankytinus objektus.

Be to, atskiri bilietai niekada neperkeliami, todėl už kiekvieną kelionę autobusu mokėsite atskirą bilietą.

Išsamesnės informacijos rasite oficialioje svetainėje city.kyoto.lg.jp.

Kur pirkti?

  • Automatai kiekvienoje metro stotyje (tik grynaisiais pinigais arba japoniškomis transporto kortelėmis)
  • Informacijos centre autobusų stotyje per Kioto stotį (žr. žemėlapį).
    • Kasdien 7:30-19:30 val.
  • Iš vairuotojo autobuse, kai išlipate iš autobuso

Metro 1 diena

Vienos dienos bilietas tik į metro nėra labai patogus turistams, nes metro nuveža tik į ribotą lankytinų vietų skaičių.

  • 800 jpy
  • Galioja 1 kalendorinę dieną, o ne 24 valandas

Įprastas vienkartinis metro bilietas kelionei po miestą kainuoja apie 260 jpy, todėl visos dienos bilietą verta įsigyti 3 ar daugiau kartų važiuojant metro ir daugiausiai vieną kartą autobusu (vienos dienos bilietas kainuoja 230 jpy).

Išsamesnės informacijos ieškokite oficialioje svetainėje city.kyoto.lg.jp.

Kur pirkti?

  • Automatai kiekvienoje metro stotyje (tik grynaisiais pinigais arba japoniškomis transporto kortelėmis)
  • Informacijos centre autobusų stotyje per Kioto stotį (žr. žemėlapį).
    • Kasdien 7:30-19:30 val.

Kansai geležinkelio bilietas

Geležinkelio pasas galioja visoje platesnėje Kansai teritorijoje, įskaitant Osaką, Kiotą, Narą arba Kobę, tačiau labiau tinka tik geležinkelio entuziastams.

Norint, kad jis pasiteisintų, reikėtų kasdien atlikti 2 keliones į abi puses ilguoju maršrutu (pvz., Osaka - Nara / Kobė / Kiotas) arba 1 kelionę į abi puses ilguoju maršrutu ir kelias trumpesnes keliones (bent 4-5).

5 600 jpy 7 000 jpy
2 dienos 3 dienos

Bilietas galioja kalendorines dienas, o ne 48 ar 72 valandas.

Bilietas galioja ne tik daugumoje privačių Osakos, Kioto, Kobės ir Naros geležinkelių, bet ir Osakos bei Kioto metro. Priešingai, bilietas negalioja jokiuose JR traukiniuose (net JR Osakos miesto linijoje "Loop"), o Kiote jis negalioja Randen tramvajaus linijose ir Eizan keltuvuose.

Kansai Railway Pass negalima naudoti ir jokiose autobusų linijose.

Su metro pasu taip pat taikomos nuolaidos įeinant į 30 pasirinktų lankytinų objektų (paprastai apie 10 %), žr. sąrašą.

Kur įsigyti?

Pirkdami internetu, bet kurioje prekybos vietoje turite iškeisti kuponą į fizinę kortelę.

Transporto ieškiklis

Kiote nėra vienos visų transporto rūšių paieškos sistemos. Paiešką galite atlikti toliau išvardytose atskirų vežėjų interneto svetainėse arba naudodamiesi Google.com/maps.

Viešojo transporto paieška per "Google" veikia gerai, be kita ko, rodo tikslias kainas.

Tačiau "Google Maps" neatsižvelgia į sistemų skirtumus.

Jie visada suras jums trumpiausią įmanomą maršrutą, tačiau neatsižvelgia į tai, ar maršrutuose galioja tas pats tarifas. Jei ne, kiekvieną kartą keičiant maršrutą reikia pirkti naują bilietą, todėl kelionė tampa brangesnė.

Dažni nesusipratimai kyla ypač tada, kai naudojamas metro autobuso 1 dienos bilietas, kuris negalioja geležinkelio linijose (pavyzdžiui, JR ar Randen, kai vykstama į Arashiyama, Hankyu ar Keihan).

Naudingą lankstinuką su dažniausiai pasitaikančių jungčių pavyzdžiais rasite metro ir miesto autobusų interneto svetainėse: city.kyoto.lg.jp/pdf.

Užsisakykite viešbutį Kioto centre

Metro ir geležinkelis

Pagrindinį Kioto transporto tinklą sudaro 2 metro linijos, kurias papildo daug privačių ir valstybinių (JR) priemiestinių geležinkelių.

Šiais geležinkeliais dažnai galima keliauti po miestą, tačiau vienkartiniai ir kai kurie vienadieniai bilietai tarpusavyje nesuderinami.

Išsamesnės informacijos rasite Kioto metro skyriuje.

Autobusai

Autobusai yra pagrindinė turistų transporto priemonė, nes jie važiuoja į visas lankytinas vietas.

Keliauti autobusais labai patogu, jei sumokėjote už dienos bilietą metro + autobusas už 1100 jenų.

Tačiau turėkite omenyje, kad Kiotas yra didelis miestas su daugybe šviesoforų, todėl kelionė autobusu dažnai trunka labai ilgai.

Jei važiuosite autobusu iš centro į pakraščius (pavyzdžiui, į Arashiyama rajoną arba Kinkakuji šventyklą), kelionė truks apie 45 minutes.

Maršrutuose į turistų lankomus objektus (ypač iš/į Giono ir Higašijamos rajonus) autobusų stotelėse dažnai susidaro ilgos 40-60 minučių eilės.

Vienkartinis bilietas

Visame Kiote visiems autobusų vežėjams taikomas vienodas 230 jp. tarifas.

Atokesnėse 16, 17, 18, 19, 32, 34, 52, 54, 90, 95 (Kyoto Bus), 33 (Kyoto City Bus) ir visų "Keihan Bus" linijų dalyse tarifai priklauso nuo nuvažiuoto atstumo.

  • Įlaipinimas visada vyksta pro galines duris
    • Jei važiuojate maršrutu, kurio fiksuotas tarifas yra 230 jenų (didžioji dauguma maršrutų), įlipant nereikia bilieto.
    • Jei važiuojate maršrutu, kuriame taikomas sekcinis tarifas, prie durų pasiimkite bilietą ir tada sumokėkite atitinkamą sumą vairuotojui pagal bilietą arba įlipdami ir išlipdami prie skaitytuvo pridėkite transporto kortelę (Icoca, Suica ir kt.)
  • Fiksuotas tarifas 230 jpy mokamas tik išlipant pas vairuotoją grynaisiais pinigais arba su viena iš 10 Japonijos transporto kortelių (Icoca, Suica ir kt.)
    • Jei neturite tikslios sumos, prie vairuotojo prekystalio yra grynųjų pinigų keitykla, kurioje galite išsikeisti 1000 jenų banknotą į smulkią grąžą
  • Visada išlipkite prie priekinių durų, kad galėtumėte sumokėti už važiavimą
  • Pervežimo bilietai su nuolaida nekompensuojami. Už važiavimą visada mokėsite 230 jpių.

Kioto autobusų maršrutų žemėlapyje pastebėsite, kad stotelės, kurioms taikomas vienodas tarifas, pažymėtos baltu apskritimu, o stotelės, kurioms taikomas sekcinis tarifas, pažymėtos juodu kvadratu.

Kioto miesto autobusai

Didžiausias Kioto vežėjas daugelyje miesto maršrutų veža žalios spalvos autobusais.

Visi šio vežėjo maršrutai važiuoja tik fiksuoto tarifo zonoje už 230 jpy, išskyrus 33 maršrutą Katsura stoties kryptimi.

  • Visos dienos autobuso + metro bilietas galioja visuose maršrutuose, įskaitant turistinius EX100 ir EX200 maršrutus.

Oficiali svetainė: city.kyoto.lg.jp

Kioto autobusai

Kreminiai autobusai su raudona juostele važiuoja iš Kioto stoties į tokius rajonus kaip Arashiyama arba atvirkščiai į šiaurės rytus Iwakura ir Ohara link.

Dauguma maršrutų į turistines vietoves patenka į 230 jenų fiksuoto tarifo zoną.

  • Visos dienos autobuso ir metro bilietai galioja tik 16, 17, 24, 26, 40, 52, 63, 65, 66, 73, 75, 76, 92, 94 maršrutuose.

Oficiali svetainė: kyotobus.jp

Keihan Bus

Raudonos ir baltos spalvos autobusai važinėja pietvakariniame miesto pakraštyje esančioje teritorijoje.

Visų maršrutų bilietų kainos priklauso nuo nuvažiuotų stotelių skaičiaus ir svyruoja nuo 230 iki 390 JPY.

  • Autobuso ir metro dienos bilietas galioja tik 29, 29C, 84, 301 maršrutuose.

Oficiali svetainė: keihan.co.jp/buses

Vakarų JR autobusai

Geležinkelių bendrovės JR-WEST autobusų padalinys Kiote eksploatuoja dvi linijas. Abiejose galioja vienodas 230 jp. tarifas.

Abiejose linijose galite naudotis JR Pass arba regioniniu JR-WEST Pass variantu.

  • 205 linija - važiuoja nuo Kioto stoties iki Ritsumeikano universiteto ir nekeliauja pro pagrindinius turistinius objektus.
    • Netaikomas autobusų ir metro dienos bilietas
  • Takao-keihoku linija - važiuoja nuo Kioto stoties iki šiaurės vakaruose esančio Toganoo turistinio rajono.
    • Taikomas visos dienos autobuso ir metro bilietas

Oficiali svetainė: nishinihonjrbus.j-server.com.

Turistiniai apžvalginiai autobusai

Kiote turistinius ekskursinius autobusus, kuriems netaikomi nė vienas iš pirmiau nurodytų bilietų, eksploatuoja dvi bendrovės.

Šie autobusai yra brangūs, tačiau prie jų nesusidaro eilės, kokios susidaro prie įprastų autobusų.

K'Loop

K'Loop važinėja trimis skirtingais maršrutais. Tačiau jie važiuoja 80 minučių dažnumu, todėl norint naudotis šiais autobusais, reikia šiek tiek planuoti laiką.

Autobusai važiuoja, pavyzdžiui, į šias lankytinas vietas: Fushimi Inari-Taisha, Nijo pilį, Kinkakuji, Toji šventyklą, Ginkakuji, Gion.

Parduodami šie bilietų variantai:

  • 1 dienos bilietas - 1 500 JPY
  • 1 pasivažinėjimas - 500 jpy

Išsamesnės informacijos rasite kloop.jp.

"Sky Hop" autobusas

Nors įmonė oficialiai vykdo 3 maršrutus, iš tikrųjų visi jie važiuoja vienu maršrutu. Skiriasi tik stotelių skaičius.

Visi maršrutai visada išvyksta iš Kioto stoties.

Pavyzdžiui, autobusai važiuoja į šias lankytinas vietas: Nidžo pilis, Kinkakuji, Kioto imperatoriškieji rūmai, Ginkakuji, Gionas.

Dėl didelių kainų ir riboto lankytinų objektų, į kuriuos važiuoja autobusai, skaičiaus nerekomenduojame šios transporto rūšies.

Bilietai parduodami tik visos dienos arba 2 dienų variantams, o vienkartinio bilieto tik 1 važiavimui nusipirkti negalite.

  • 1 dienos bilietas - 4 000 jpy
  • 2 dienų bilietas - 6 000 jpy

Bilietus galite įsigyti autobuse (galima atsiskaityti grynaisiais pinigais ir kredito kortelėmis) arba internetu skyhopbus.com/kyoto.

Taksi, Uber

Tipiniai juodieji taksi yra itin populiari vietinių gyventojų ir turistų susisiekimo priemonė, kuri yra tiesiog visur paplitusi.

Taksi galite išsikviesti mojuodami bet kurioje gatvės vietoje, o oficialios taksi stotelės yra labai paplitusios, jose visada laukia daugybė taksi automobilių, dažnai prie prekybos centrų, paminklų ar metro stočių.

Kijote važinėti taksi yra labai saugu ir čia nepasitaiko sukčiavimo dėl per didelių kainų.

Už taksi paprastai galima atsiskaityti grynaisiais pinigais, be to, daugelis taksi priima įprastas "Visa", "Mastercad" ar "American Express" korteles arba Japonijos transporto korteles (Icoca, Suica ir kt.).

Važiuojant visada skaičiuojama pagal taksometrą. Įprasti tarifai yra tokie:

  • 660 JPY - pirmieji 2 km
  • 80 jpy - kas 296 metrai arba 1 minutė laukimo (didesniems taksi automobiliams taikomas šiek tiek didesnis tarifas)

Paprastai už kelionę po visą centrą mokėsite maždaug tiek pat. 2 000 džipų.

Patarimai

Arbatpinigiai Kiote nėra įprastas dalykas važiuojant taksi.

Tačiau sumą galite suapvalinti iki artimiausio dešimtuko. Jei turite sumokėti 1 900 jenų, taksistui galima palikti 2 000 jenų.

Mobiliosios programėlės

Nors Kiote veikia tokios mobiliosios programėlės kaip "Uber" ir "DiDi", kainos visada tokios pat kaip įprastų taksi automobilių ir apskaičiuojamos tik pagal faktinį važiavimo laiką (pagal taksometrą).

Tačiau privalumas tas, kad naudodamiesi programėlėmis visada galite atsiskaityti kortele.

Šiame straipsnyje gali būti partnerių nuorodų, iš kurių mūsų redakcinė komanda gali gauti komisinių, jei spustelėsite nuorodą. Žr. mūsų reklamos politikos puslapį.

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite