"Egyptair B737": senų laikų verslo klasės CAI-MUC apžvalga

Aš verslo klasėje "Egyptair

Dalis mano didelės kelionės į Japoniją su naujuoju "Lufthansa" "Allegris" pirmosios klasės lėktuvu apėmė kelis regioninius skrydžius lėktuvais, kuriuose apskritai nėra pirmosios klasės. Taigi, šie persėdimai buvo verslo klasėje.

Pirkimas ir skrydžių pasirinkimas

Už mažiausią kainą įsigijau pirmos klasės bilietą iš Kairo, kur galėjau rinktis tiesioginį "Lufthansa" skrydį į Frankfurtą arba "Egyptair" skrydį į Miuncheną, o po to - vietinį "Lufthansa" skrydį iš Miuncheno į Frankfurtą.

Žinoma, pasirinkau antrąjį variantą, kad išbandyčiau "Egyptair" regioninę verslo klasę, kuria dar niekada nesu skridęs.

Iš pradžių skrydis iš Kairo į Miuncheną turėjo vykti "Airbus A320neo" lėktuvu su naująja verslo klase, tačiau galiausiai buvo pakeistas tipas ir skridau "Boeing 737-800" lėktuvu su senesniu senoviniu salonu.

Kaip atrodo tokia verslo klasė ir ar apskritai verta už ją mokėti papildomai?

Registracija oro uoste

Registruojuosi Kairo oro uoste, kuris yra pagrindinis "Egyptair" skrydžių centras.

Tai reiškia, kad "Egyptair" turi daugybę visą dieną veikiančių registratūrų ir galiu registruotis likus daugiau nei 4 valandoms iki išvykimo.

Yra daug stalų, skirtų verslo klasės keleiviams, todėl registracijai nereikia laukti nė 5 minučių.

Mano galutinis kelionės tikslas - Tokijas, persėdimas Miunchene trunka 2 valandas, o Frankfurte - 22 valandas. Man siūloma pasirinkti, ar mano lagaminas gali būti tikrinamas tiesiai į Tokiją, ar tik į Frankfurtą.

Pasirenku šį variantą ir užsiregistruoju tik Frankfurte, nes man reikės išsikrauti žiemos daiktus - Frankfurte planuoju aplankyti vietines garsiąsias kalėdines muges.

"Egyptair" ir visos "Star Alliance" oro linijų bendrovės turi specialią greitąją pasų patikrą verslo klasės keleiviams ir auksinių kortelių turėtojams. Tačiau ten žmonių daugiau nei įprastoje eilėje, todėl ja nesinaudosiu.

Kairo salė ir įlaipinimas

Dauguma "Egyptair" skrydžių vykdomi iš 3 terminalo, kuriame oro linijos turi savo poilsio kambarius.

Deja, mano dabartinis skrydis į Miuncheną vykdomas iš 2 terminalo, todėl, praėjęs pasų kontrolę, persikeliu į mažesnįjį iš terminalų, kuriame "Egyptair" naudojasi tik sutartyje numatytu "Plaza Premium Lounge".

Tai nedidelis ir nelabai gerai įrengtas salonas, kuris dažnai būna perpildytas ir yra gerokai nepatogus. Tiesą sakant, nuo koridoriaus jį skiria tik ekranas, o ne vientisa siena.

Tačiau pusryčių bufetas yra gana didelis, todėl pusryčiauju ir iškart einu prie išvykimo vartų - 2 terminalas yra labai erdvus, jame yra daug sėdimų vietų ir, paradoksalu, aplinka yra ramesnė nei pačiame salone.

Skrydis įvyko laiku, o įlaipinimas pagal grupes buvo labai gerai organizuotas. Verslo klasės keleiviai įlaipinti 2-oje grupėje iš karto po šeimų su vaikais ir neįgaliųjų vežimėliais.

Salonas ir sėdynės - senovinės, bet patogios

Net ir regioniniuose skrydžiuose "Egyptair", skirtingai nei dauguma Europos oro linijų, turi visą verslo klasės saloną su patogiomis 2-2 vietų konfigūracijos sėdynėmis.

Tačiau "Boeing 737-800" verslo klasės lėktuvas yra senesnis - pagamintas maždaug 2005 m. - ir tai matyti iš jo patogumų.

Tačiau sėdynės plačios, labai minkštos, patogios, o vietos kojoms pakankamai net ir aukštiems žmonėms.

Didelis trūkumas - itin nepatogus galvos atlošas, kurio praktiškai neįmanoma suformuoti.

Taip pat gana keistas yra senovinis kojų atramos įtaisas, kuriuo iš tikrųjų vis dar nežinau, kaip naudotis.

Visiškai ne vietoje šiandien yra atskiras ekranas sėdynėje, kuris, manau, buvo pasenęs gamybos metu. Neįmanoma žiūrėti bet kokio kokybiško filmo mažame ekrane su apgailėtina raiška, todėl tikrai rekomenduočiau prieš tai atsisiųsti filmus ar televizijos laidas į savo telefoną ar nešiojamąjį kompiuterį.

Tačiau apskritai galiu pasakyti, kad pati sėdynė yra patogi, atsilenkimo pakanka ir, palyginti su beveik bet kuria Europos oro linijų bendrove, tai yra solidus produktas.

Užkandžiai ir aptarnavimas skrydžio metu

Jau įlipant į lėktuvą mane pasitinka paketas su naudingais daiktais, kuriais galima naudotis skrydžio metu.

Verslo klasės keleiviai gauna gana didelę ir patogią pagalvę, antklodę ir nedidelį amenity-kit.

Pilkas maišelis neatrodo labai išvaizdžiai, tačiau jo turinys gana dosnus - viduje rasite akių kaukę, kojines, šukas, ausų kamštukus, sausą rankų kremą, elnio lajaus lūpų balzamą, dantų šepetėlį, rašiklį ir supakuotą drėgną servetėlę.

Prieš išvykstant gausiu pasveikinimo gėrimą - vandens arba sulčių pasirinkimą - ir supakuotą šaltą drėgną servetėlę.

Verslo klasės keleiviai sėdynės kišenėje turi vieną pusės litro negazuoto vandens butelį.

Praėjus maždaug 20 minučių po pakilimo, gaunu pirmąją paslaugą - gaivųjį gėrimą ir mažą sausainį.

Pagrindinė paslauga suteikiama tik praėjus maždaug 1,5 valandos po pakilimo. Keleiviams pateikiamas klasikinis spausdintas meniu, iš kurio galima pasirinkti 2 skirtingus užkandžius ir 4 skirtingus patiekalus.

Aš pasirinkau lašišą kaip užkandį ir vištieną su kuskusu kaip pagrindinį patiekalą.

Lėktuve esu valgęs geresnių patiekalų, o vištiena ir kuskusas gana sausi.

Tačiau desertas su dubajaus šokoladu labai geras.

Valgomojo stalas yra sėdynių atlošuose, jį lengva pačiam pasistatyti ir nuimti.

Tarp sėdynių yra universalūs kištukiniai lizdai elektronikai įkrauti.

Maloni detalė - lipdukai su įgulai skirta informacija, ar norite, kad jus pažadintų valgyti, ar, priešingai, nenorite, kad skrydžio metu jums trukdytų. Pasirinktą lipduką klijuokite ant sėdynės viršaus.

Mano įvertinimas

Verslo klasė Boeing 737 Egyptair lėktuve, tiesa, yra sena, o, pavyzdžiui, IFE (skrydžio pramogų sistema) - visiškai netinkama, tačiau apskritai sėdynės yra gana patogios ir geresnės nei daugumoje Europos oro linijų bendrovių.

Grįždamas iš Miuncheno į Kairą skridau "Lufthansa" verslo klase, o "Egyptair" lėktuve komfortas nepalyginamai geresnis. Akivaizdu ir neabejotina.

Aptarnavimas skrydžio metu yra gana vidutiniškas. Ypač maistu buvau gana nusivylęs, kita vertus, patogumų rinkinys yra gana aukštesnis nei vidutinis regioniniam skrydžiui, palyginti su kitomis regiono oro transporto bendrovėmis.

Apskritai "Egyptair" turi pasenusį, bet gana solidų produktą, kuris beveik visais atžvilgiais lenkia Europos oro linijų bendroves.

Kokius kitus skrydžius patyrėme?

Palyginkite, kaip atrodo regioninė verslo klasė kitose oro linijose arba kituose maršrutuose ir lėktuvuose, kitose mūsų apžvalgose.

Šias geriausias apžvalgas jau turime svetainėje:

Ar liko klausimų?

Jei turite klausimų ar komentarų apie straipsnį...

0 komentarai

Prisijunkite prie "Cestee

... pasaulinė kelionių bendruomenė

Tęsti su "Facebook

Dar neturite kelionių paskyros? Užsiregistruokite